تماس تلفنی وزیر ورزش با عسگری ملی پوش کاراته ایران

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۷:۴۶
کد خبر: ۹۶۷۰۲۷
تماس تلفنی وزیر ورزش با عسگری ملی پوش کاراته ایران
مسعود سلطانی فر: سهمیه شما برای المپیک آینده برای ورزش کشور بسیار ارزشمند است/ یقین دارم بهترین سکوی توکیو متعلق به شماست / هیچگونه نگرانی برای پشتیبانی و تدارکات خود نداشته باشید.

به گزارش برنا از قزوین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفت و گویی تلفنی با بهمن عسکری نخستین ورزشکار ایرانی در رشته کاراته که موفق به کسب سهمیه المپیک شد گفت : این سهمیه برای ورزش ایران بسیار با ارزش است و من یقین دارم با تلاش و عزم اراده ای که از شما سراغ دارم بهترین سکوی توکیو متعلق به شماست.

 

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به فدراسیون کاراته گفت : به هیچ عنوان قهرمان المپیکی ما نباید دغدغه ای غیر از و کسب امادگی بیشتر برای کسب مدال طلای المپیک داشته باشد.

 

 مسعود سلطانی فر گفت : در المپیک آینده امید من به کاراته و قهرمانان آن زیاد است و یقین دارم هم مردان و هم زنان کاراته کای ایران کاروان ایران را سربلند می کنند.

 

وی افزود: قهرمانان توکیو هیچ نگرانی از بابت استخدام و پاداش و تامین خود نداشته باشند و کاملا مورد حمایت وزارتخانه هستند.

 

بهمن عسکری ملی پوش کاراته ایران هم با تشکر از وزیر ورزش و جوانان گفت : از توجه شما به قهرمانان سپاسگزارم و خوشحالم فردی در راس ورزش کشور است که به مسائل ورزش و قهرمانان توجه زیادی دارد.

 

 سهمیه دار المپیکی ایران در رشته کاراته گفت: تمامی سعی و تلاش من و همه اعضای تیم گرفتن سهمیه و کسب مدال خوشرنگ المپیک توکیوست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز