آماده باش ۷ بالگرد برای انتخابات قزوین

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۳:۰۵
کد خبر: ۹۶۷۳۶۸
آماده باش ۷ بالگرد برای انتخابات قزوین
هفت بالگرد از جمعیت هلال احمر، اورژانس و پایگاه هوانیروز آبیک برای انتخابات استان در آماده باش قرار دارند که در صورت نیاز به کار گرفته خواهند شد.

به گزارش برنا از قزوین، مسئول کمیته بحران ستاد انتخابات استان روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین به خبرنگاران گفت: در حوزه مدیریت بحران، بدترین حالت شامل وقوع زلزله، رانش زمین، بارش برف و کولاک و غیره را پیش بینی کرده و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: تا الان هیچ جاده مسدودی در استان وجود ندارد و باید از زحمات دستگاه‌های امدادی برای بازگشایی جاده‌های استان تشکر کنیم.

قدرت الله مهدیخانی ادامه داد: امروز صبح که صندوق‌ها به روستاها انتقال یافت به جز راه ۲ روستا مابقی راه‌های روستایی استان بازگشایی شده بود و هم اینک همه صندوق‌ها مستقر هستند و رای گیری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار مدیریت بحران نیز در کنار سایر کمیته‌های انتخابات قرار گرفته است، اضافه کرد: هفت هزار کیلومتر کل راه‌های اصلی و فرعی استان بوده که هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و پنج هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه‌های روستایی و فرعی است که اقدامات لازم برای بازگشایی و مدیریت بحران آنها صورت گرفت.

مهدیخانی ادامه داد: ۲۱۳ روستای صعب العبور در سطح استان وجود دارد که بیشترین آنها در شهرستان قزوین با ۱۲۰ روستا قرار دارند.

وی اضافه کرد: به جز ماشین آلاتی که در اختیار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بود حدود ۱۹۰ دستگاه سبک و نیمه سبک و ماشین آلات راه سازی به همراه ۴۰ دستگاه خودرو سنگین از شهرداری‌ها و بخش خصوصی گرفته شد و در اختیار راهداری قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز