پلمپ داروخانه‌هایی که ماسک را گران بفروشند

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۰:۴۲
کد خبر: ۹۶۷۹۶۰
داروخانه‌هایی که ماسک، دستکش یکبار مصرف و محلول‌های ضدعفونی را گران بفروشند پس از یک بار دریافت تذکر در صورت تخلف دوباره پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: تیم های گشت این اداره کل همراه با کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی از امروز بازرسی از همه داروخانه ها را آغاز کرده اند و اگر تخلفی از داروخانه ها در زمینه گران فروشی ماسک، دستکش یکبار مصرف و محلول های ضد عفونی و یا عدم عرضه آنها در صورت داشتن موجودی سر بزند به آنها تذکر داده شده و در صورت تکرار تخلف پلمب خواهند شد.

هوشنگ محمدی گراوند افزود: برای پلمب داروخانه های متخلف در صورت نیاز با دادستانی هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظارت های تعزیرات همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تشدید شده است و در همین رابطه با هرگونه گران فروشی و تخلفات صنفی و احتکار کالا به شدت برخورد می شود، اظهار داشت: از همه مردم می خواهیم اگر انبار و یا مکان هایی را مورد شناسایی قرار دادند که محل دپو و جمع آوری غیرمجاز کالاست، موارد برای رسیدگی به تعزیرات اطلاع دهند.

در پی انتشار شیوع ویروس کرونا در برخی شهرهای کشور، از اواخر هفته گذشته ماسک در برخی داروخانه های قزوین با قیمت بالا عرضه می شود.

پرهیز از روبوسی، دست دادن، شست و شوی مکرر دست ها با صابون و خودداری از حضور در مکان های شلوغ از مهم ترین راه های ِپیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا نامبرده می شود.

 

نظر شما