گرامیداشت روز درختکاری با حضور امام جمعه و استاندار قزوین

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۷:۲۲
کد خبر: ۹۷۳۷۰۵
گرامیداشت روز درختکاری با حضور امام جمعه و استاندار قزوین
در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار، کاشت نهال در کمربندی شرق قزوین انجام شد.

به گزارش برنا از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در مراسم کاشت نهال با تبریک میلاد امام جواد (ع) گفت: هر کس حرف کسی را گوش کند که حرف خدایی می‌زند کار الهی کرده است و آن‌ها که آینده را تاریک، دشمن را بزرگ و دوستان را تحقیر می‌کنند حرف ابلیس را می‌زنند و نباید از آن تبعیت کرد.

وی افزود: خداوند نعمت‌های خود را در قالب طبیعت و منابع طبیعی به بشر ارزانی داشته و همه وظیفه دارند از آن صیانت کنند و قدردان آن باشند تا نعمت‌ها بیشتر شود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: کوه دشت و دمن سرسبز و رودخانه و درختان جنگل در واقع سفره‌ای از روزی الهی است که انسان از آن برای زندگی بهتر استفاده کند، اما گاهی خودمان این نعمت‌ها را از بین برده و برای خود مشکل ایجاد می‌کنیم.

وی گفت: روز درختکاری فرصتی برای توجه بیشتر به فضای سبز است و باید همه ما کاشت درخت را جدی بگیریم و فضای کوچکی از محیط کار خود، زندگی را به کاشت نهال و درخت اختصاص دهیم تا از زیبایی الهی برخوردار شویم.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: طبیعت بستر آموزش است و باید قدردان آن باشیم و از آن بخوبی صیانت کنیم و این روز‌ها که ایام درختکاری است بهترین وقت جابجایی نهال است و انتطار داریم همه بسیج شویم و برای سرسبزی محیط زندگی و به فرزندانمان یاد دهیم درخت بکارند.

 

در این مسیر ۶ کیلومتری در فاز اول ۵۰۰ اصله نهال غیر مثر و ۱۵۰۰ درختچه و بوته سبز کاشته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز