محکومیت ۸۵۰ میلیون ریالی دو داروخانه در قزوین

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۲:۳۴
کد خبر: ۹۷۸۰۱۰
محکومیت ۸۵۰ میلیون ریالی دو داروخانه در قزوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ‌در صورتی که رسیدگی و صدور رای متقن، به موقع، سریع و قاطع باشد بخش عمده‌ای از تخلفات موجود در بازار تکرار نمی شود.

به گزارش برنا از قزوین ؛ هوشنگ محمدی گفت: تعزیرات حکومتی استان غالب توان خود را صرف سلامت مردم قرار داده شده است چون این امری مهم و حیاتی است.

محمدی با بیان اینکه پس از شیوع کرونا، یک فضای نامطلوبی در رابطه با اقلام سلامت محور مانند ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دستکش های یک بار مصرف ایجاد شد، افزود: پس از این شرایط تعزیرات حکومتی با فوریت به ماجرا ورود کرد که مقارن با طرح ویژه نوروزی شد که هر ساله توسط سازمان اجرا و پیاده سازی می شود و امسال در ضمن آن طرح، این موضوع نیز در اهم دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: غالب توان تعزیرات حکومتی استان صرف سلامت مردم قرار داده شده است چون این امری مهم و حیاتی است و به همین جهت با گران فروشی و احتکار اقلام بهداشتی و سلامت محوری که در مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار می گیرند، به شدت و با اشد مجازات برخورد می کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین  با اشاره به مبارزه با سودجویان اظهار کرد: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با گران فروشی برخی از داروخانه ها و فروشگاههایی که لوازم پزشکی عرضه می کنند، مواجه شدیم.

وی ادامه داد: آن ها ماسک ها را که پیش از این  مصرف عمومی زیادی نداشتند با قیمت بسیار زیاد به فروش رساندند .در این خصوص دو پرونده در شعیه پنجم این اداره کل تشکیل و رسیدگی شد ومتخلفین به علت گرانفروشی ماسک و عدم ارایه فاکتور به بیش از 850 میلیون ریال جزا نقدی محکوم شدند.

محمدی گفت: رسیدگی ،صدور و اجرا آرا  در کمترین زمان و بدون فوت وقت انجام می‌گیرد و گشت های مشترک این اداره کل به همراه دستگاههای نظارتی ذی ربط بطور مستمر و روزانه در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز