تولید ماسک توسط خانه های هلال ، داوطلبان و خیرین هلال احمر قزوین

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۹:۴۷
کد خبر: ۹۷۸۶۳۰
تولید ماسک توسط خانه های هلال ، داوطلبان و خیرین هلال احمر قزوین
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از فعالیت مؤثر و انسان دوستانه داوطلبان و خیرین هلال احمر در راستای مقابله با کرونا خبرداد.

به گزارش برنا از قزوین؛ دکتر حسن آصفی در این رابطه اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و گسترش آن در استان و لزوم پیشگیری و کنترل بیماری، داوطلبان این جمعیت به عنوان اعضای بشر دوست، همانند حوادث گذشته در کنار مردم استان قرار گرفته و به روش های مختلف در حال انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت مبارزه با کرونا هستند.

 

وی ادامه داد: برپایی پستهای غربالگری و تب سنجی و همچنین ارائه آموزش های لازم و توصیه های ایمنی در شبکه های مجازی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا، از جمله اقدامات پیشگیرانه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این ایام است.

 

آصفی افزود: همچنین طی اقدامی خودجوش و انسان دوستانه داوطلبان این جمعیت به لحاظ نیاز مبرم جامعه بخصوص خانواده های نیازمند به ماسک در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ، اقدام به راه اندازی کارگاههای تولیدی ماسک در سطح استان بخصوص در شهرستان های قزوین ، بوئین زهرا و آبیک کردند.

 

این مسئول ادامه داد: در چهار کارگاه تولید ماسک که با همت خانه های هلال، داوطلبان ، خیرین عزیز استان و تشکلهای مردم نهاد راه اندازی شده است ، روزانه بیش از 6 هزار ماسک تولید و بین نیازمندان و مناطق محروم و کم برخوردار و نیروهای داوطلب و امدادگران توزیع می گردد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: انشاالله با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و داوطلبان و خیرین عزیز استان و همچنین مسئولیت پذیری همه آحاد جامعه و مشارکت متعهدانه همه اقشار، میتوانیم قدمی شایسته در جهت پیشگیری و شکست بیماری کرونا برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز