رییس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری:

مردم و ورزشکاران در تامین منابع مالی لوازم پزشکی یاری کنند

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷:۰۲
کد خبر: ۹۷۹۶۱۷
مردم و ورزشکاران در تامین منابع مالی لوازم پزشکی یاری کنند
علی نوروزیان، رییس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ و آغاز نوروز باستانی را به تمام هم میهنان عزیز به خصوص به جامعه دوچرخه سواری ایران و تریال سواران کشور تبریک گفت.

به گزارش برنا از  قزوین؛ با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال ۱۳۹۸و آغاز سالی جدید؛ علی نوروزیان در این باره عنوان کرد: سال ۱۳۹۸ برای تریال سواران سالی پر از افتخار بود و ما در مسابقات آسیایی اندونزی، جاکارتا موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز شدیم.

 

وی افزود: در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸، آغاز نوروز باستانی ۱۳۹۹ را  به جامعه دوچرخه سواری ایران به خصوص تریال سواران کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که در سال جدید بتوانیم برای جامعه دوچرخه سواری کشور همچنان افتخار آمیز باشیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین ورزشی جهانی به اهتزاز دربیاوریم تا دوباره در مسابقات جهانی شرکت کرده و برای کشور افتخار آفرینی کنیم و بدرخشیم.

 

نوروزیان در ادامه عنوان کرد: متأسفانه روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ بیماری کرونا وارد کشور شد و اتفاق ناخوشایندی برای بسیاری از خانواده های ایرانی و از جمله جامعه دوچرخه سواری کشور رخ داد که موجب شد عده ای از خانواده ها هم اکنون عزادار شوند که به این خاطر به جامعه دوچرخه سواری کشور و تمام ایرانیان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همه صبر می طلبیم و امیدوارم که بتوانند این مصیبت را پشت سر بگذارند و سال جدید را با آرامش و اتفاقات خوشایند آغاز کنند.

 

رییس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری؛ در خصوص بیماری کرونا که هم اکنون عده ی بیشماری از خانواده ها به خصوص خانواده های دوچرخه سواری کشور را درگیر کرده است، تصریح کرد: در این ایام پایانی سال به خاطر بیماری که وارد کشور شده است. خواهشمندم که حتی الامکان در منزل بمانید تا بیماری انتشار پیدا نکند و بتوانیم با آن مقابله کنیم.

 

نوروزیان در ادامه افزود: وظیفه عموم مردم بخصوص ورزشکاران قهرمان است در تأمین منابع مالی لوازم پزشکی عوامل اجرایی بیمارستان ها باکمک های نقدی و غیر نقدی خود در این امر بشردوستانه سهیم شده و جمعیت هلال احمر را یاری نماییم که شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانکهای سراسر کشور بنام جمعیت هلال احمر و اپلکیشن آپ #۵۱۵۱*۷۳۳* را خدمتتان جهت این امر نوعدوستانه اعلام می کنم.

 

رییس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری در پایان تأکید کرد: مراقب خودتان باشید تا سال نو شمسی را با آرامش آغاز نموده و چناچه شرایط مساعدی پیش آمد مسابقات آسیایی تریال را در سال جدید برگزار خواهیم کرد و میزبان خوبی برای رقابتهای آسیایی می شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز