معاون سیاسی استاندار قزوین:

مدیران دستگاه های اجرایی از دیدارهای نوروزی اجتناب کنند

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۰:۳۳
کد خبر: ۹۸۰۸۴۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از دیدارهای نوروزی در سطح ادارات جدا خودداری کنند.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی گفت: با توجه به توصیه پزشکان و مسوولان مقابله با ویروس کرونا، مدیران اداری و اجرایی استان باید به طور جدی از دید و بازدیدهای نوروزی در این ایام خودداری کرده و از هرگونه برنامه‌ ریزی در این زمینه اجتناب نمایند.

 

وی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، گفت: در این راستا مصوب شد تا کارکنان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با تدبیر مدیران آنها به صورت چرخشی به کار گرفته شده و روزانه ۵۰ درصد نیروها در محل کار حضور یابند.

 

حبیبی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان، اضافه کرد: هم اکنون ۳۱ واحد در امر تولید مواد ضدعفونی، ژل، شوینده‌ها، ماسک و دستکش در استان فعالیت داشته و طی یک ماه اخیر ۸۳۷ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده را تولید کرده اند.

 

معاون استاندار خاطر نشان ساخت: همچنین ۴۸۷ هزار عدد ماسک و ۲۲ میلیون دستکش پزشکی و معمولی در استان تولید شده و با اولویت مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

 

نظر شما