برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۵:۵۰
کد خبر: ۹۸۱۷۳۵
برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان طرح فاصله گذاری اجتماعی
دادستان قزوین: برای قطع زنجیره ی انسانی انتقال ویروس کرونا مردم باید به مفاد طرح فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند.

به گزارش برنا از قزوین،  محمد قاسمی گفت: دستورالعمل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از دیشب به منظور جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی شده و باید با کمک تمامی نهادها، دستگاه‌ها و آحاد جامعه به درستی اجرایی شود.

 

وی بیان کرد: دستگاه قضایی استان بدون شک با متخلفانی که اجرای این طرح را جدی نگرفته و در روند آن خللی ایجاد کنند، برخورد قاطعی خواهد داشت.

 

این مقام قضایی استان تاکید کرد: دستورهای قضایی به ضابطان در مورد کنترل تمامی ورودی‌های استان جهت جلوگیری از ورود افراد غیر بومی و غیر ساکن در استان و توقیف خودروهای افراد متخلف صادر شده است.

 

قاسمی گفت: نحوه فعالیت اصناف نیز به آنها ابلاغ شده و باید در همان چارچوب فعالیت کنند و چنانچه مشاغلی ضوابط را نادیده گرفته و خارج از طرح فعالیت کنند، با آنها برخورد و محل صنفی آنها پلمب می‌شود.

 

وی افزود: ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی نیز مکلفند بر اساس دستورالعمل نسبت به حضور کارمندان اقدام و فعالیت کنند و باید شرایطی را در درون سازمان فراهم کنند تا طرح به درستی اجرایی شود.

 

دادستان تاکید کرد: مردم از ترددهای غیرضروری به ویژه در ۱۳ فروردین ماه در اماکن عمومی، معابر شهری و تفرجگاه ها و پارک ها خودداری کنند و در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کار بهداشت و درمان کشور باشند.

 

طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور از بامداد امروز در استان قزوین به اجرا درآمده و طبق یکی از مفاد آن از ورود خودروهای غیربومی و مسافران به شهرهای استان‌ قزوین جلوگیری خواهد شد.

 

براساس آخرین آمارهای موجود، تاکنون ۷۹۴ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده‌ اند که ۵۳۲ نفر از آنان بهبود یافته و ۹۷ نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز