استاندار قزوین:

طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در قزوین اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۹:۳۹
کد خبر: ۹۸۲۴۵۲
طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در قزوین اجرا می‌شود
استاندار قزوین گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در قزوین آغاز شده و با جدیت طی روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور  در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین که در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: بعد از اعلام آلودگی استان به ویروس کرونا از اوایل اسفندماه، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت و از همان موقع برنامه‌های مختلفی را برای صیانت از مردم در ۲ حوزه پیشگیری و درمان اجرا کرد.

 
وی افزود: از مردم انتظار داشتیم بعد از تعطیلی مناسک مذهبی توسط ولی فقیه و سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد موضوع ویروس کرونا را جدی‌تر گرفته و در قطع زنجیره انتقال آن همراهی بیشتری داشته باشند.
 
جمالی پور بیان کرد: بسیاری از مردم از همان ابتدای شروع به کار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا با تذکرات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان همکاری لازم را داشتند و برخی نیز متاسفانه تذکرات مسئولان خدمتگذار را جدی نگرفتند.
 
استاندار قزوین گفت: با توجه به این موضوع، طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از انتقال بیشتر ویروس کرونا و قطع زنجیره آن در استان اجرا شد و طی روزهای آینده نیز با جدیت ادامه خواهد یافت.
 
وی با اشاره به لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به شیوع کرونا، ادامه داد: در این راستا بسته‌های بهداشتی و غذایی از منابع دولتی و کمک خیّران و از طریق فرمانداری‌ها، هلال احمر، بهزیستی و گروه‌های جهادی برای اقشار آسیب پذیر تهیه شده و میان آنها توزیع می‌شود.
 
استاندار قزوین با اشاره به یکی از اقدامات مطلوب بهداشتی و درمانی طی سال گذشته، افزود: واگذاری بیمارستان رحیمیان شهر الوند به دانشگاه علوم پزشکی استان نقطه عطفی در سال گذشته بود که برای تحقق این امر مبلغ ۲۳ میلیارد تومان از دولت اعتبار دریافت شد و در حال حاضر با تعرفه دولتی به مردم شریف شهرستان البرز خدمات ارائه می‌دهد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز