پلمپ یک جایگاه سوخت در قزوین

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۷:۵۱
کد خبر: ۹۸۳۰۷۱
پلمپ یک جایگاه سوخت در قزوین
یک جایگاه سوخت در شهر قزوین به علت رعایت نکردن مسایل بهداشتی پلمپ شد.

 به گزارش برنا از قزوین، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: دیروز دو اکیپ بر نحوه فعالیت جایگاه‌های سوخت نظارت کردند که در این بازدید‌ها یک جایگاه به علت رعایت نکردن مسایل بهداشتی پلمپ شد.


مهدیخانی همچنین به سایر متصدیان جایگاه‌های سوخت هشدار داد در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی با آنان برخورد قانونی می‌شود.


وی در ادامه با اشاره به پذیرش ۱۱ کرونایی در نقاهتگاه قزوین گفت: تا کنون در نقاهتگاه‌های تاکستان و آبیک پذیرش نداشته ایم.


مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: تخت‌های بیمارستان‌ها فعلا جوابگوی بیماران مبتلا به کروناست به همین منظور فعلا از بیمارستان صحرایی استفاده نشده است.


مهدیخانی افزود: ۲۰۰ تخت آماده داریم که در صورت لزوم از آنان استفاده خواهد شد.


این مسئول با بیان اینکه غربالگری کرونا هم در ورودی‌های شهر همچنان با شدت بیشتری در حال انجام است، گفت: از ورود خودرو‌های غیر بومی به داخل شهر جلوگیری می‌شود و کسانی که از دستور سرپیچی کنند جریمه و یا خودرو‌ی آن‌ها توقیف خواهد شد که در این چند روز چند مورد جریمه و توقیفی داشته ایم.


مدیر کل مدیریت بحران استان بیان کرد:در عوارضی شماره یک آزادره قزوین - تهران هم یک کارواش برای ضد عفونی کردن خودرو‌های ورودی به شهر راه اندازی شده است.


مهدیخانی درباره مراسم روز طبیعت هم گفت: همه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها تعطیل شده است و راه‌ها کنترل می‌شود.


وی از مردم خواست تا در منزل بمانند و با مسئولان همکاری کنند تا از این وضعیت بحرانی عبور کنیم.


مدیر کل مدیریت بحران استان درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفت: برای ادامه داشتن زمان تعطیلی‌ها، در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری می‌شود.


مهدیخانی افزود: عشایر هم که قصد کوچ از ۱۵ فروردین را داشتند تا پایان فروردین ماه به تعویق افتاد.

 

نظر شما