توزیع بسته‌های بهداشتی بین رانندگان پایانه بار

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۶:۴۲
کد خبر: ۹۸۴۳۰۶
توزیع بسته‌های بهداشتی بین رانندگان پایانه بار
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از توزیع هزار بسته بهداشتی بین رانندگان پایانه حمل کالا در استان خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا یک هزار بسته بهداشتی حاوی ماسک و محلول ضدعفونی کننده بین رانندگان پایانه حمل کالا در استان توزیع شد.


حق لطفی افزود: علاوه بر ارسال این بسته‌ها، از همان زمان شیوع این ویروس به طور مستمر و روزانه کار شست و شو و ضدعفونی کردن محل پایانه و تب سنجی رانندگان انجام شده است.


این مسئول ادامه داد: بر این اساس، تمام محل‌های مورد استفاده رانندگان و دفاتر شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای، سالن‌ها و صندلی‌های پایانه کالا و سرویس‌های بهداشتی به طور مرتب گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند و این اقدامات تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.


حق لطفی گفت: تابلو‌های حاوی پیام‌های بهداشتی هم برای توجیه و آگاه سازی رانندگان در پایانه حمل بار نصب شده است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: همچنین علاوه بر جلوگیری از حضور افراد دیگر غیر از رانندگان در سالن‌ها برای جلوگیری از تجمع، هنگام مساعد بودن شرایط جوی فرایند اعلام بار در محوطه روباز و خارج از سالن انجام می‌شود.

 

نظر شما