مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها تاکید کرد:

با توجه به تشدید نزولات جوی شهرداران از آمادگی کامل برخوردار باشند

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۰:۴۹
کد خبر: ۹۸۵۴۸۶
با توجه به تشدید نزولات جوی شهرداران از آمادگی کامل برخوردار باشند
مدیرکل دفتر امور شهری خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای داده شده در خصوص تشدید نزولات جوی مجموعه شهرداری های استان از آمادگی کامل برخوردار باشند.

به گزارش برنا از قزوین، صالحی مدیرکل دفتر امور شهری گفت: با عنایت به ضرورت ایجاد و ارتقاء آمادگی شهرداری های استان برای مقابله با حوادث احتمالی در شهرها و پیرو اخطاریه صادر شده از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر  فعالیت سامانه های بارشی و تشدید بارش شدید باران در روزهای آینده و احتمال بروز سیلاب، کاهش دید، آب گرفتگی معابر شهری  و احتمال بروز خسارت در فضاهای شهری،لزوم آمادگی شهرداری ها به آنها ابلاغ شده است.


وی در ادمه افزود:حفظ و ارتقاءآمادگی و حضور مؤثر و مداوم کلیه معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های ذیربط شهرداری های تابعه برای مقابله با حوادث احتمالی، بسیج منابع و امکانات، تجهیزات و ماشین آلات برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در شهرها ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری استان پیش بینی فضای مناسب برای افراد فاقد سرپناه(کارتن خواب) با لحاظ شرایط بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع بیماریهای واگیر و خطرناک نیز در دستور کار قرار داده است.وی در پایان از زحمات شهرداران،اعضای شوراهای اسلامی شهرها و پرسنل شهرداری در مقابله با بحران های اخیر تقدیر و تشکرکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز