معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در قزوین ممنوع است

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۴:۰۶
کد خبر: ۹۸۶۲۶۰
برپایی ایستگاه‌های صلواتی در قزوین ممنوع است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و جشن به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در استان ممنوع است.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و جشن به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در استان به خاطر سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع خواهد بود.


حبیبی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین ماه در سراسر استان اجرا شده، تا ۳۰ فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت و از مردم نیز درخواست داریم تا همانند گذشته ما را در انجام این ماموریت یاری کنند.

وی بیان کرد: هر چند با تلاش‌های صورت گرفته از سوی کادر درمانی و دستگاه‌های ذیربط استان توانسته‌ایم تا حدود زیادی در کنترل این ویروس موفق عمل کنیم، اما تا رسیدن به نقطه پایدار و نابودی این بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان جدی گرفته شود.


حبیبی با اشاره به اینکه خوشبختانه در حوزه اطلاع رسانی ویروس کرونا اقدامات خوبی در سطح استان به انجام رسیده، خاطرنشان کرد: تهیه و ارسال بیش از هفت هزار خبر و گزارش در رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها منجر به آگاه سازی بیشتر مردم در خصوص پیشگیری و نحوه مقابله با ویروس کرونا شده است.


سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یادآور شد: برای حفظ روحیه، امنیت و آرامش روانی شهروندان، اخبار رسانه‌ها باید از این پس با برجسته ساختن نقاط قوت مبارزه با این بیماری بازگو و برجسته‌سازی شود.


به گفته او، از این پس بیمارستان‌های خصوصی ضمن ادامه دادن به فعالیت عادی خود، با حفظ رعایت مسایل بهداشتیبرای تامین اقلام مورد نیاز جهت پیشگیری از ویروس کرونا اقدام و سازمان تامین اجتماعی نیز در انجام پرداخت مطالبات خود به مراکز درمانی اقدام‌های لازم را به عمل آورد.


حبیبی با بیان اینکه اتاق بازرگانی و سازمان صمت برای افزایش نظارت بر قیمت کالا‌ها در روز‌های آینده باید اقدام کنند، افزود: با توجه به افزایش تولید ماسک و دستکش توسط ۳۰ کارگاه و ۱۳ واحدی تولیدی استان، متاسفانه هیچ نظارتی در توزیع این کالا‌ها صورت نمی‌گیرد که در این زمینه هم باید سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی ورود جدی داشته باشند.


معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین به تخصیص سهم ۲۰ درصدی استان در خصوص تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده واحد‌های تولیدی مستقر در سطح منطقه اشاره و تصریح کرد: با توجه به فعالیت مجدد واحد‌های تولیدی و آغاز به کار برخی صنوف بی خطر از ۲۳ فروردین ماه جاری، نظارت بر اصناف یاد شده در خصوص رعایت موارد بهداشتی از الزامات کار دستگاه‌های ذیربط خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز