معاون عمرانی استاندار قزوین:

تمامی طرح های عمرانی و توسعه ای نیازمند مطالعات زیست محیطی است

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۵:۲۷
کد خبر: ۹۹۱۸۸۲
تمامی طرح های عمرانی و توسعه ای نیازمند مطالعات زیست محیطی است
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: تمامی طرح های عمرانی و توسعه ای در بخش های مختلف نیازمند داشتن مطالعات زیست محیطی است تا از سرمایه های کشور صیانت شود.

به گزرش برنا از قزوین، جلسه کمیسیون هوای پاک استان قزوین به ریاست معاون عمرانی استانداری قزوین عصر سه شنبه در استانداری برگزار شد.
علی فرخزاد در این نشست با اشاره به اهمیت رعایت مسائل محیط زیستی در اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی و توسعه اظهار داشت: نباید اقدامات توسعه در استان منجر به نابودی و یا تخریب محیط زیست شود زیرا در این صورت باید آیندگان هزینه‌های سنگینی را برای جبران آن متحمل شوند.
وی بیان کرد: فضای سبز و منابع طبیعی به عنوان ثروت‌ها و منابع خدادادی از سرمایه‌های کشور است که همه باید نسبت به صیانت از آن احساس مسئولیت کنیم.
فرخزاد تصریح کرد: تمامی طرح‌های عمرانی باید پیوست مطالعات زیست محیطی داشته باشد تا به بهانه اجرای طرح‌ها سرمایه‌های خود را نابود نکنیم.
وی اظهار داشت: همراهی محیط زیست در اجرای طرح‌های توسعه در بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات بسیار خوب بوده و این تعامل تداوم خواهد داشت.
معاون عمرانی محیط زیست استان قزوین یادآور شد: در تصمیم گیری در جلسات مرتبط با محیط زیست در صیانت از منابع ملی و محیط زیست جدی هستیم و چون گذشته با تعامل و هماهنگی منطقی تلاش می‌کنیم تا کارها بخوبی عملیاتی شود.
در این جلسه مشکلات زیست محیطی چند واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی از جمله یک واحد تولید بتن سیال و آسفالت، واحد تولید شن و ماسه دانه بندی و قطعات بتنی در آبیک، یک واح تولید آسفالت و تولید ادوات کشاورزی در روستای چناسک، واحد پولت تخم گذار در اراضی جز مه، واحد تولید روغن مایع
کلزا در حصار خروان و تولید کک نفتی در خرمدشت و یک واحد خوراک دام در بویین زهرا مطرح شد و برای آن تصمیم گرفته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز