استاندار قزوین :

رزمایش مومنانه موجب انسجام ملی مردم می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۳:۱۶
کد خبر: ۹۹۲۶۴۸
رزمایش مومنانه موجب انسجام ملی مردم می‌شود
استاندار قزوین گفت: رزمایش مومنانه همه مردم و دستگاه‌های اجرایی را برای دستگیری از همنوعان آسیب دیده از ویروس کرونا کنار یکدیگر قرار داده است.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور  در حاشیه مراسم اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان با اشاره به نقش ارزنده سپاه و نیروی مقاومت بسیج در بزنگاه‌های مهم و حساس نظام مقدس، اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در همه عرصه‌های اجتماعی و در راستای صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی همواره پیشقدم بوده و تاکنون نیز خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته‌اند.

این مسئول تاکید کرد: امروز دولت، نهادهای انقلابی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار هم به فکر خدمت رسانی به مردم هستند و طرح بزرگ اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در آغاز رزمایش مومنانه بیانگر رمز موفقیت از وحدت و انسجام مردم استان است که امیدواریم در شرایط سخت پیش رو بتوانیم همدلی و اتحاد خود را همانند گذشته حفظ کرده و شاهد خیر و برکت در سطح استان باشیم.

جمالی‌پور با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های بسیج در حوادث مختلف، تصریح کرد: در شرایط سخت کنونی همه وظیفه داریم به یکدیگر کمک کنیم و با تقویت وحدت و اعتمادسازی، بهانه‌ای به دست دشمنان خود نداده و مردم را نیز به ادامه راه امیدوار کنیم.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید کارهای بیشتری جهت حمایت از مستمندان در جامعه صورت پذیرد، افزود: در این راستا خیران استان بدون هیچگونه چشمداشتی ورودی جدی به این عرصه  پیدا کرده‌اند و چنین روحیه ای مثال زدنی است چرا که این مساله می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و ما را نیز در برابر دشمنان بیمه کند.

استاندار قزوین یادآور شد: در رزمایش مومنانه از مردم شریف و خیر استان درخواست داریم تا با سخاوتمندی خود جهت حمایت از نیازمندان جامعه، حضور جدی داشته باشند تا جایی که هر فرد با کمترین کمک خود می‌توانند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه خود باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز