مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری:

۱۶۴ طرح اشتغال روستایی در قزوین آماده دریافت تسهیلات است

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۳:۴۳
کد خبر: ۹۹۴۲۰۲
۱۶۴ طرح اشتغال روستایی در قزوین آماده دریافت تسهیلات است
۱۶۴ طرح اشتغال روستایی استان قزوین که در سامانه کارا ثبت شده‌اند، آماده دریافت تسهیلات بانکی هستند و باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

به گزارش برنا از قزوین، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین در کمیته اشتغال پایدار روستایی استان، گفت: برای این تعداد طرح، ۴۵ میلیارد تومان اعتبار بانکی تخصیص داده شده و آماده پرداخت است.

مرتضی علیخانی افزود: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۵۷۹ طرح اشتغال روستایی به مبلغ ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون به ۸۴۹ طرح حمایتی و ۷۳۰ طرح غیرحمایتی تسهیلات پرداخت شده است، گفت: با بررسی دیوان محاسبات فقط ۹ طرح اشتغال در استان با مشکل مواجه شده بود که آمار بسیار ناچیزی نسبت به طرح‌های اشتغال در کل کشور است.

علیخانی میزان کل اعتبار تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را در استان قزوین ۲۶۵ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: ۷۳ درصد تسهیلات در طرح‌های کشاورزی، ۱۴ درصد در حوزه خدمات، هفت درصد در عرصه صنعت و پنج درصد در حوزه سرمایه در گردش پرداخت شده است.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین یادآور شد: پرداخت تسهیلات بر اساس تاکیدات دولت باید به طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا و نیمه تمام اختصاص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز