معاون اقتصادی استاندار قزوین:

قوانین در حوزه کارگری باید شفاف‌تر شود

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۵:۲۵
کد خبر: ۹۹۴۷۶۲
قوانین در حوزه کارگری باید شفاف‌تر شود
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: برای توسعه کشور باید قوانین در حوزه کارگری شفاف‌تر شود و ضمن رفع نقاط ضعف، بنیه اجتماعی و انسانی آنها تقویت گردد.

به گزارش برنا از قزوین، عیسی قبادی  در مراسم تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان، افزود: جریانات کارگری باید تکلیف خود را از جریانات سیاسی دور کنند چون تا زمانی که تشکل‌های کارگری بر بستر جریانات سیاسی شکل می‌گیرند به بلوغ نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه نگاه ما به مجموعه تشکل‌های کارگری باید تغییر کند، افزود: این تشکل‌ها سهم بزرگی در اقتصاد و تولید کشور دارند و با تغییر نگاه به آنها قطعا گام‌های بلندی برای شکوفایی اقتصادی کشور برداشته خواهد شد.

قبادی با بیان اینکه راه توسعه یافتگی جز آموزش کارگران نیست، خاطر نشان ساخت:  کشورهایی که به توسعه یافتگی رسیده‌اند از کارگران شروع کرده‌ و انسان را محور توسعه قرار داده‌اند و اگر نظام‌ها، دولت‌ها و کشورها آموزش را در دستور کار خود قرار دهند به توسعه خواهند رسید.

وی افزود: باید امر آموزش را در مدار کار خود قرار دهیم و نقش انجمن‌ها و تشکل‌های کارگری را در این زمینه با ارایه برنامه آموزشی لازم تقویت کنیم.

قبادی با اشاره به شعار جهش تولید، اضافه کرد: یک نمونه از این شعار در ابتدای سال جاری در قزوین تحقق یافت و حدود ۲۰ واحد تولیدی استان طی یک هفته خط تولید خود را به تولید مواد ضدعفونی و ماسک تغییر دادند.

معاون استاندار گفت: این عملکرد، نشان داد می‌توان برای تحقق شعار سال در برشی کلان‌تر اقدام کرد اگر عزم و همت لازم در صنعتگران، دستگاه‌های اجرایی و تمامی آحاد جامعه به وجود آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز