مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری:

رونق تولید در کشور مرهون عزم کارگران است

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۸:۲۳
کد خبر: ۹۹۵۶۶۳
رونق تولید در کشور مرهون عزم کارگران است
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری رونق تولید در کشور و اقتصاد پویا را مرهون عزم و جدیت این قشر زحمتکش دانست.

به گزارش برنا از قزوین، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در دیدار با مسئولان تشکیلات خانه کارگر استان ضمن تبریک هفته کار و کارگر، رونق تولید در کشور و اقتصاد پویا را مرهون عزم و جدیت این قشر زحمتکش دانست.

اسدالله حمزئی خاطر نشان کرد: باید شأن کارگران متناسب با اهمیت و نقش آنان در توسعه کشور حفظ شود و تشکیلات خانه کارگر به عنوان یک نهاد مدنی پیگیر مطالبات این قشر عزیز باشد.

وی با تأکید بر اینکه تشکیلات مذکور علاوه بر پیگیری مطالبات معیشتی کارگران بر مسائل فرهنگی، ارتقای سطح علمی و دانش مهارتی و کاربردی کارگران توجه ویژه داشته باشد تا کارگران بتوانند بیش از پیش در عرصه تولید نقش آفرینی نمایند.

در ادامه آقای کریمی دبیر تشکیلات خانه کارگر ضمن تبریک هفته کار و کارگر، گزارش کوتاهی از وضعیت کارگران در استان ارائه داد و بیان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین قطب صنعتی در کشور است و بخش زیادی از کارگران در این استان مشغول کار و تولید هستند باید رسیدگی بیشتر مسئولان استان در تأمین مطالبات این قشر صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز