مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین:

لازمه تحول در سازمان نهادینه کردن فرهنگ مشارکت است

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۶:۴۲
کد خبر: ۹۹۵۶۶۵
لازمه تحول در سازمان نهادینه کردن فرهنگ مشارکت است
اولین جلسه کمیته تربیت بدنی و سلامت با حضور دکتر حسنعلی اصغری، پیشکسوتان و کارشناسان متخصص در حوزه تربیت بدنی و سلامت برگزارشد.

به گزارش برنا از قزوین، مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل کمیته سلامت و تربیت بدنی گفت: بنا داریم با عمل به شعار برنامه محوری، مدیریت علمی و اخلاقی با یک نگاه متفاوت اقدامات ماندگاری در آموزش و پرورش رقم بزنیم.

 اصغری افزود: وقتی سیستم از وضع مطلوب فاصله دارد ضروری است که یک تحول حاصل شود و این تحول زمانی حاصل می شود که  خرد جمعی همراه آن باشد، مجموعه ای که حاصل خرد جمعی تغییر و تحول سازمان باشد با حضور  افراد علمی متعهد و متخصص نسبت به موضوعات و مسایل آموزش و پرورش ایجاد خواهد شد

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پیشکسوتان وصاحب نظران به عنوان بازوان کمکی می توانند با اعلام نظر کارشناسی خود آموزش و پرورش را برای گرفتن تصمیمات کاربردی در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین یاری نمایند تا روند تصمیم گیری مشارکتی تسهیل گردد.

وی افزود: لازمه ایجاد تحول در سازمان، علاوه بر تصمیم درست،  نهادینه کردن فرهنگ یادگیرندگی، مشارکت، نوع گرایی و نوع اندیشی است

اصغری ادامه داد: مدیران زمانی می توانند تصمیمات درستی اتخاذ کنند که تصمیم سازی صورت گرفته باشد و از نظرات افراد متخصص و خبره استفاده نمایند.

اصغری با اشاره به فرآیند شکل گیری کارگروه مشورتی تحول و بهسازی تصریح کرد: در آموزش وپرورش با توجه به گستردگی فعالیت ها و تنوع مسئولیت ها نیاز به ترسیم چشم اندازی واقع بینانه از آینده است، این کارگروه می تواند با شناسایی چالش ها ی پیش رو نسبت به حل مسائل اقدام نماید .

محورهای اصلی در کمیته تربیت بدنی و سلامت استان از کارگروه مشورتی تحول و بهسازی با موضوعات کیفیت بخشی درس تربیت بدنی، توانمندسازی نیروی انسانی، تجهیز فضاهای ورزشی و پروژه های نیمه تمام استان وحقوق ورزشی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز