معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

اجرای ۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی قزوین

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۳:۰۷
کد خبر: ۹۹۹۵۵۸
اجرای ۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی قزوین
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پارسال ۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی دربخش کشاورزی در استان اجرا شد.

به گزارش برنا از قزوین، حمید رضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اجرای ۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی در سال گذشته، گفت: اکثر این طرح‌ها حدود صد در ۱۰۰ محقق شده است.

تبسمی افزود: امسال نیز پروژه اقتصاد مقاومتی پیشنهادی این سازمان در زیر بخش‌های زراعت، شیلات، دام و طیور وآب وخاک به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه شده است.

وی ادامه داد: زیربخش‌های مختلف این سازمان در طرح‌های اقتصادی مقاومتی برای سال جاری در حال هماهنگی با معاونت‌ها و دفاتر وزارت جهاد کشاورزی است تا با تعیین برش استانی هر طرح؛ همگام با سیاست‌های کلان در برنامه‌های ششم واسناد بالادستی نسبت به افزایش کمی وکیفی طرح‌ها وآغازعملیات اجرائی اقدام شود.

به گفته معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان، بخشی از طرح‌های دولتی و خصوصی مرتبط با استان ۱۱طرح در سامانه نیپای استان (نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی) که به منظور حصول اطمینان از صحت اهداف، برنامه‌های ستاد راهبردی ومدیریت مربوطه با هدف به روزکردن و پایش طرح‌ها راه اندازی و بارگذاری شده و بخشی از پروژه‌های ملی درسطح وزارتی جمع بندی وتدوین می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز