انجام ۷۱ عملیات آتش نشانی فقط در هفته گذشته

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳:۱۵
کد خبر: ۹۹۹۷۱۲
انجام ۷۱ عملیات آتش نشانی فقط در هفته گذشته
مجتبی منتظری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در هفته گذشته، آتش نشانان این سازمان،71 عملیات امداد و نجات و اطفای حریق انجام دادند.

به گزارش برنا از قزوین، منتظری افزود: از مجموع 71 عملیات انجام شده ازسوی آتش‌نشانی قزوین در هفته گذشته، 28 مورد مربوط به نجات بوده و 16 مورد آنها اطفای حریق بوده و همچنین 29 مورد مربوط به آبگرفتگی و انجام بازدید و مشاوره ایمنی در محل بوده است.

منتظری ادامه داد: آتش‌نشانان در کنار وظایف عملیاتی خود، همچنان طبق برنامه مشخص‌شده روزانه در حال انجام گندزدایی محوطه بیمارستان‌های شهر، سازمان آرامستان‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش نسبی روند صعودی مبتلایان به ویروس کرونا طی روزهای اخیر در سطح شهرستان، خود کنترلی و رعایت فاصله اجتماعی و عدم تردد در مکان‌های پرجمعیت، به همراه رعایت استانداردهای اعلام شده در فروشگاه‌ها، بانکها، ادارات، مراکز درمانی و خدماتی و... برای جلوگیری از شیوع مجدد این ویروس ضروری است. 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ضمن تشکر از رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از آنان خواست تا نسبت به تجهیز خودروهای خود به کپسول خاموش‌کننده آتش اقدام کنند.

وی افزود: اطفای حریق خودرو در لحظات اولیه می‌تواند از خسارات مالی و جانی جلوگیری کند که این امر نیامند داشتن و تجهیز کپسول خاموش‌کننده مناسب در خورو است.

 

نظر شما