حریق در کارخانه چسب قم/۴۰ آتش نشان برای خاموش کردن آتش بسیج شدند

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۳۷۷۶
حریق در کارخانه چسب قم/۴۰ آتش نشان برای خاموش کردن آتش بسیج شدند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به حریق گسترده دریکی از کارخانه های تولید چسب شهرک صنعتی شکوهیه استان گفت: این حریق با حضور ۴۰ آتش نشانی و ۱۳ دستگاه عملیاتی دقایقی پیش اطفا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمید کریمی با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز حریق در یکی از کارخانه های تولید چسب به مرکز آتش نشانی قم اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: به دلیل حجم آتش سوزی گزارش شده، بلافاصله ۸ دستگاه اطفا حریق عملیاتی و ۳ دستگاه آب پاش و ۲ دستگاه آب پاش شهرداری و همچنین یک دستگاه لودر به همراه ۴۰ آتش نشان به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم اظهار داشت: به دلیل وجود مواد اشتعال زا در این کارخانه، حریق با سرعت زیاد گسترش یافته و تلاش کارگران برای خاموش کردن این آتش سوزی به نتیجه ای نرسید و حریق به سرعت به سه سوله این کارخانه سرایت کرد.

کریمی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ مصدوی در پی نداشت، گفت: با سرعت عمل آتش نشانان، حریق به سرعت کنترل و اجازه سرایت به چهارمین سوله داده‌نشد و هم اکنون حریق به طور کامل مهار و اطفا شده‌است.

وی اظهارداشت: کار لکه‌گیری شعله‌های برجای مانده و مستعد شعله‌ورسازی مجدد درحال انجام است که با اتمام این عملیات، امکان براورد خسارت های وارده به این واحد تولیدی فراهم می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز