کهک صاحب زمین چمن مصنوعی می شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۶۰۴۵
کهک صاحب زمین چمن مصنوعی می شود
مسوول اداره ورزش و جوانان بخش کهک از احداث پروژه عمرانی زمین چمن مصنوعی سرهنگ شهید مظفری‌نیا در راستای توسعه سرانه فضاهای ورزشی شهر کهک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح‌الله مقدم اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های مکرر علاقمندان به ورزش در شهر کهک به ویژه دوست‌داران رشته فوتبال و مساعدت ویژه رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم عملیات تکمیل زمین چمن مصنوعی این شهر به مناسبت عید سعید فطر آغاز شد.

وی ادامه داد: این زمین در مجموعه ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهر کهک به نام سرهنگ شهید شهروز مظفری‌نیا احداث شده و با پیگیری‌های دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان، پیش‌بینی ما این است که تا سه ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و در اختیار ورزش‌دوستان و علاقمندان به فوتبال در شهر کهک قرار بگیرد.

مسوول اداره ورزش و جوانان بخش کهک با بیان اینکه از مرداد ماه سال 1398 در این مسوولیت برای توسعه ورزش بخش فعالیت می‌کند، اضافه کرد: توسعه ورزش در بخش را در جلسات مختلف با بخشداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر کهک و شوراهای اسلامی روستاها پیگیر می‌کنیم تا هر دو بخش قهرمانی و همگانی ورزش را تقویت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های این اداره در سال 1398، افزود: سال گذشته خانه جوان شهر کهک با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افتتاح و موجب شد تا شاهد آغاز فعالیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد حوزه جوانان در این شهر باشیم.

مقدم از اجرای همایش‌های همگانی و جشنواره‌های ورزشی در این بخش خبر داد و افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی با استقبال بسیار خوب مردم بخش برگزار شد، ضمن اینکه سه همایش پیاده‌روی نیز در مناسبت‌های ملی و مذهبی با حضور مردم روستاهای خورآباد، سیرو و کهک برنامه‌ریزی و برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از چند سال وقفه مسابقات فوتسال بخش کهک را برنامه‌ریزی کردیم و این رقابت‌ها با استقبال فوق‌العاده خوب دوست‌داران این رشته در اوج هیجان و جذابیت به انجام رسید، مسابقاتی که در آن 16 تیم از روستاهای مختلف حضور داشتند و در زمان برگزاری هر مسابقه سکوهای سالن ملاصدرای کهک مملو از تماشاگر بود.

مسوول اداره ورزش و جوانان بخش کهک اظهار کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در بخش کهک همانند سایر نقاط کشور مشکلات زیادی را در مسیر اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد کرد و امیدواریم بعد از بازگشایی اماکن ورزشی، رونق دوباره‌ای به ورزش کهک بدهیم.

وی در پایان تصریح کرد: به تنهایی قادر به توسعه ورزش در بخش کهک نیستیم و تحقق این مهم نیازمند همکاری و همیاری نزدیک تمامی دستگاه‌های اجرایی این بخش است، همچنین خیّرین و مردم عزیز شهر کهک و روستاهای این بخش می‌توانند در این زمینه به اداره ورزش و جوانان کهک کمک زیادی کنند.

 

نظر شما