کشف ۱۰ میلیاردی اموال مسروقه مغازه نقره فروشی

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۹۱۲۵
کشف ۱۰ میلیاردی اموال مسروقه مغازه نقره فروشی
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری 2 مالخر اموال مسروقه یک مغازه نقره فروشی، از کشف این اموال به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت 20 کیلوگرم نقره از یک مغازه نقره فروشی به ارزش حدود 10 میلیارد ریال در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی اولیه مشخص شد سارقان از منزل متروکه در پشت پاساژ وارد محوطه سرویس پله پاساژ شده و با سوراخ کردن دیوار این سرویس پله وارد محوطه مغازه شده و اقدام به سرقت اموال کرده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ادامه با تلاش کارآگاهان، تصاویر هر 2 سارق شناسایی و با تلاش های صورت گرفته مشخص شد این افراد اخیراً در یکی از استان‌های جنوبی اموال مسروقه را به فروش رسانده اند.

اسماعیلی تصریح کرد: سپس کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به استان مربوطه اعزام و مغازه هایی که سارقان اقدام به فروش اموال به آن ها کرده بودند را شناسایی و ضمن دستگیری 2 نفر مالخر، اموال مسروقه شامل انواع انگشتر نقره دست ساز، انواع دستبند و گردنبند نقره و سنگ‌های قیمتی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم، با اشاره به متواری بودن سارقان، از تلاش برای دستگیری آنها خبر داد و گفت: در نهایت مالخران به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز