بازگشایی۲۴ ساعته صحن های روباز حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۰۹:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۹۵۰۲
بازگشایی۲۴ ساعته صحن های روباز حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران
استاندار قم در چهلمین جلسه ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از بازگشایی۲۴ساعته صحن های روباز حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در چهلمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برخی مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار کرد: توجه به رفاه حال زائرین و مشتاقان اهل بیت (علیهم السلام) در تصمیمات و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در نظر گرفته می شود.

استاندار قم گفت: صحن های روباز حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران به صورت ۲۴ ساعته بازگشائی شد.

سرمست  با اشاره به فعالیت محدود برخی از صنوف در مرحله اول بازگشایی مشاغل در استان، گفت : با پیش شرط همیشگی رعایت پروتکل های بهداشتی ، ساعت کاری پاساژها به روال قبل باز می گردد.

وی با تقدیر از تعامل تولیت های  حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در بحران کرونا و قدردانی از همراهی مردم در اجرای برنامه های کنترلی ستاد مبارزه با کرونا  ، ادامه داد:   آموزش عمومی و الزام اجرای پروتکل های بهداشتی باید در اولویت همه نهادهای متولی باشد.

سرمست  لزوم نهادینه کردن سبک قدرشانی از دست اندرکاران  میدان مبارزه با کرونا را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همراهی اقشار مختلف جامعه اعم از رفتگران ، پاکبانان ،نیروهای خدماتی حوزه و بهداشت و درمان ،  پرستاران و بهورزان که به صورت گمنام در مبارزه با کرونا فعالیت نمودند  قابل تقدیر است.  

استاندار قم همچنین به در پیش بودن ایام 14 و 15 خرداد اشاره و خاطر نشان کرد:  مردم قم در شکل گیری و تداوم نهضت امام خمینی(ره) نقش چشمگیری داشته و همواره در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام های عملی برداشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز