انهدام باند ۶ نفره سارقان مسلح در قم

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۹۶۴۱
انهدام باند ۶ نفره سارقان مسلح در قم
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به شناسایی و دستگیری باند سارقان مسلح در یکی از شهرستان های همجوار قم، گفت: کمتر از 48 ساعت مخفیگاه این افراد شناسایی و طی عملیات پیچیده پلیسی هر 6 عضو این باند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه از مغازه طلا فروشی در قم، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان تشکیل و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی کمتر از 48 ساعت مخفیگاه این افراد در باغی در یکی از روستاهای شهرستان همجوار قم شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی برای دستگیری آن ها به شهرستان مذکور اعزام و در اقدامی غافلگیرانه هر 6 عضو این باند را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی گفت: سپس طی بازرسی از مخفیگاه متهمان، 3 قبضه سلاح شامل یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 43  تیر جنگی و 2 قبضه سلاح کلت کمری به همراه 22 تیر جنگی کشف شد.

وی افزود: پس از انتقال این افراد به پلیس آگاهی استان قم و تحقیقات صورت گرفته، به سرقت مسلحانه از 2 مغازه طلافروشی در قم و همچنین سرقت از 2 بانک در شهرستان همجوار استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز