استاندار قم:

نماز جمعه از ابتدای تیرماه در قم اقامه می شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۲۰۰۵
نماز جمعه از ابتدای تیرماه در قم اقامه می شود
استاندار قم با اشاره به مصوبه های روز جاری در ستاد ملی کرونا گفت: بنا بر مصوبه ستاد ملی نمازجمعه در مناطق با وضعیت زرد از ابتدای تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به پیشرفت های کشور به لحاظ علمی و تجهیزاتی در حوزه پزشکی اظهار کرد: امروز به لحاظ علمی در رتبه 15 بین المللی و در  منطقه وجهان اسلام رتبه ی نخست را کسب کرده ایم.

وی با  اعلام آغاز به کار کلاس های آموزش قرآن کریم از هفته آینده افزود: مهدهای کودک و آموزشگاه های زبان و مهارتی از 24 خرداد ماه بازگشایی خواهند شد.

استاندار قم در پایان اظهار کرد: فعالیت تورهای مسافرتی داخلی از 24 خردادماه از سرگیری خواهد شد.

استاندار قم ادامه داد: از ابتدای تیرماه در شهرستان های با وضعیت زرد نیز نمازجمعه با رعایت پروتکل ها برگزار خواهد شد.

سرمست بیان کرد: با توجه به اینکه پایان دوره شیوع ویروس کرونا هنوز مشخص نیست مردم بایستی خود را برای زیستن در چنین شرایطی تطبیق دهند.

وی همچنین با بیان اینکه در قم وضعیت نسبتا آرامی داریم خاطرنشان کرد: بازگشایی مکان های تجمع با افزایش حضور زائرین می تواند کار را سخت کند که این مساله توجه ویژه متولیان اماکن مذهبی و مسئولان بهداشت و درمان را می طلبد.

وی با بیان اینکه بی دقتی می تواند به شیوع مجدد ویروس کرونا منجر شود تصریح کرد: ضمن قدردانی از همراهی مردم با سیاست های دولت خواستار تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان قمی هستیم.

استاندار گفت : سینما ها و مراکز هنری از ابتدای فصل تابستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت 50 درصدی آغاز به کار خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز