قدردانی جامعه ورزش استان از کادر درمانی

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۳۷۴۴
قدردانی جامعه ورزش استان از کادر درمانی
جامعه ورزش استان قم با اهدا گل از خدمات کادر درمانی استان قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم همزمان با هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با حضور در دانشگاه علوم پزشکی قم از خدمات جامعه پزشکی و کادر درمانی استان در راستای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

وی گفت: اگر تلاش های عزیزان پزشک و پرستار نبود، امروز شاهد وضعیت بدی در سطح استان بودیم که جامعه ورزش و جوانان استان نیز در کنار جامعه سلامت در راستای ضدعفونی کردن معابر و برنامه های آموزشی اقدام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: توزیع 3800 بسته معیشتی و همچنین تولید کلیپ های ورزشی متناسب در منزل به منظور توسعه روحیه نشاط و شادابی و... از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با قدردانی از همراهی و همدلی همه دستگاه ها و مردم گفت: این همدلی و همراهی موجب شد تا بتوانیم در مقابله با این بحران تلاش کرده اما باید توجه داشته باشیم که کرونا تمام نشده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش خیرین در زمینه مقابله با کرونا گفت: شاهد بودیم که در این خصوص نیز خیرین فداکارانه به عرصه آمده و به مردم کمک کردند که قدردان زحمات آنها نیز هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت های ورزشی گفت: در رشته های ورزشی باید طبق دستورالعمل های بهداشتی عمل شود و باید مراقبت های لازم انجام شود.

دکتر قدیر تصریح کرد: طبق نظر سازمان جهانی بهداشت کلافگی های بعد از قرنطینه و کرونا وجود دارد که طبیعی است و باید مدیریت شود که یکی از راه های آن، ورزش کردن و توجه به نشاط و شادابی است که اداره کل ورزش و جوانان می تواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد.

وی گفت: ورزش و تحرکات بدنی در کنترل کووید19 موثر است و باید همواره مردم را به این امر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشویق کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز