ضرورت تحقق طرح عملیاتی راه دسترسی نمایشگاه بین المللی قم

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۴۷۸۳
ضرورت تحقق طرح عملیاتی راه دسترسی نمایشگاه بین المللی قم
استاندار قم‌با اشاره به اهمیت تسریع در بهره برداری از نمایشگاه قم‌بر ضرورت تحقق طرح عملیاتی راه دسترسی نمایشگاه بین المللی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در سومین جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، به اهمیت مباحث مطروحه در جلسات استان اشاره کرد و گفت: ضروری است تا برای اجماع نظرات و تصمیم گیری مقتضی پیرامون دستور جلسات، مدیران مربوطه دعوت و نظرات کارشناسی شده بیان شود.

استاندار قم پروژه احداث راه دسترسی به نمایشگاه بین المللی استان را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: دغدغه بخش خصوصی مد نظر مدیریت استان است و در این راه حمایت و پیگیری های لازم در چارچوب ضوابط ایمنی و قانون صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در مورد نحوه احداث این راه دسترسی بر اساس توافق بین بخش خصوصی ذینفع در این پروژه وبحران اماکن سنجی قانونی طرحی با قابلیت اجرایی تهیه شود.

سرمست با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر تحقق شعار سال و جهش تولید در استان، ابراز داشت: در زمینه توسعه صادرات و حمایت از بخش تولید در استان در زمینه محصولات نفتی کارگروه تعیین ماهیت فرآورده های نفتی با محوریت سازمان استاندارد استان تشکیل و اقدامات حمایتی از تولید کنندگان این حوزه در قم صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه پیگیری صدور سند مالکیت واحد های تولیدی و رفع مشکلات در این زمینه و نیز مصوبه مرتبط به بازگشت بدهی ارزی واحد های صادر کننده مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز