واحد غیرمجاز سرب در قم پلمب شد

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۷۵۴۲
واحد غیرمجاز سرب در قم پلمب شد
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک واحد غیرمجاز سرب که بدون هیچگونه مجوزی در جاده کاشان فعالیت می کرد، پس از شناسایی و با حکم قضایی پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اسماعیل احمدیزاده در سخنانی اظهار داشت: در گشت و پایش شبانه کارشناسان این اداره کل در جاده کاشان، یک واحد غیرمجاز سرب شناسایی و بلافاصله مورد بازرسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از احراز تخلفات این واحد صنعتی، اقدامات قانونی لازم برای جلوگیری از فعالیت آن به سرعت انجام شد و در کمتر از یک هفته، با اخذ دستور قضایی و با حضور نیروی انتظامی، همه تجهیزات خط تولید پلمب شد.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از 300 واحد صنعتی مورد کنترل و بازرسی قرار گرفته اند، تصریح کرد: در بازرسی از واحدهای صنعتی معمولا میزان آلایندگی خروجی دودکش ها و فاضلاب آنها اندازه گیری شده و در صورتی که بالاتر از حد استاندارد باشد، اخطاریه لازم صادر می شود.

معاون نظارت و پایش محیط زیست قم در پایان با اشاره به گشت و پایش مستمر واحدهای صنعتی به صورت شبانه روزی و رسیدگی به گزارش ها و شکایت های مردمی در سریعترین زمان، تصریح کرد: شهروندان می توانند گزارش های خود از تخلفات زیست محیطی را با شماره تلفن 32602981 در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز