از سوی مدیر کل ورزش وجوانان قم صورت گرفت

تجلیل از قهرمان کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در قم

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۴۶۲۲
تجلیل از قهرمان کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در قم
مهدی ابراهیمی دارنده مدال طلای وزن 82 کیلوگرم رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در هند طی مراسمی ازسوی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مورد تجلیل واقع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی ابراهیمی فرنگی کار ملی پوش استان قم که صاحب مدال طلای وزن 82 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در هند شده بود مورد تجلیل مسئولین استان و شخص مدیر کل ورزش و جوانان قم واقع شد.

مهدی ابراهیمی که در روزهای ابتدایی اسفند ماه سال 98 موفق به کسب عنوان نخست وزن 82 کیلوگرم رقابت های قهرمانی آسیا شد، باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در آن ایام، مراسم تقدیر از وی به تعویق افتاد تا این که این مهم امروز به منصه ظهور رسید.

ابراهیمی در سال گذشته دو بار در قالب تیم های ملی رده سنی امید و بزرگسالان به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شد که در هر دو رویداد صاحب مدال طلا شد که در نوع خود این موفقیت یک رکورد محسوب می شود.

وی در رقابت های بزرگسالان در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر یوگنی پولیوادوف از قزاقستان را مغلوب کرد، در دور بعد با نتیجه 5 بر 2 ساتوکی موکایی از ژاپن را برد و در دور بعد مقابل سینگ هارپرت از هند با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و بعنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ابراهیمی در آن دیدار با نتیجه 6 بر 5 جالگاسبای بردی موراتوف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان را برد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر یک جون هیونگ چوی از کره جنوبی را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

مهدی ابراهیمی در مراسمی باحضور کادر اجرایی هیات کشتی و تنی چند از پیشکسوتان این رشته ورزشی از سوی رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مورد تجلیل واقع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز