اجرای طرح نذر امام رضا(ع) با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۴۶۳۱
اجرای طرح نذر امام رضا(ع) با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح ابتکاری و پروژه داوطلبی تحت عنوان نذر امام رضا(ع) با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند با مشارکت مجمع خیرین این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیرحسین علیمردانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع موج دوم ویروس کرونا و مراجعه خانواده‌های نیازمند برای دریافت سبدهای معیشتی، طرح نذر امام رضا(ع) با مشارکت مجمع خیرین این جمعیت از شام ولادت علی بن موسی الرضا(ع) با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند آغاز شده است و به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات، همدلی و کمک مومنانه راه اندازی شده است بیان کرد: از خیرین و مردم مومن و نوعدوست و نیکوکار شهر مقدس قم دعوت می‌کنیم تا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ما را در تهیه‌ی سبدهای معیشتی برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده یاری کنند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم تاکید کرد: حفظ کرامت انسانی، نخستین رکن کمک‌های انسانی هلال احمر است، این جمعیت سعی خواهد کرد در فعالیت‌های خیرخواهانه و نوعدوستانه خود به این اصل مهم توجه کند.

علیمردانی اظهار کرد: هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه 7 معاونت داوطلبان تحویل دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز