مدیر کل ورزش وجوانان استان قم عنوان کرد

مجمع سالیانه هیات ها اتاق فکر مجموعه ورزشی استان

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۵۳۳۸
مجمع سالیانه هیات ها اتاق فکر مجموعه ورزشی استان
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: مجمع سالیانه هیات های ورزشی به مانند یک اتاق فکر است که می تواند مشورت های خوبی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در سخنان خود در مجمع سالیانه هیات ورزش جانبازان و معلولین استان که در سالن اجتماعات این اداره کل به انجام رسید اظهار داشت: حضور مسئولین کشوری در استان ها می تواند زمینه ای باشد تا توانایی ها و توانمندی های هیات های استانی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: به راستی مجمع سالیانه هیات های ورزشی به مانند یک اتاق فکر عمل می کند که در ادامه فرایند برگزاری منظم آن مشورت های خوبی را برای رشد و گسترش ورزش استان ها در رشته های مختلف در پی خواهد داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: هیات ورزش جانبازان و معلولین استان دارای ظرفیت های بالای است که نمونه های زیادی از این گونه ظرفیت ها در عرصه ملی و فراملی را در ویترین افتخارات خود جای داده است.

منعم تصریح کرد: اقدامات ارزشمند زیادی هیات ورزش جانبازان و معلولین استان در کارنامه عملیاتی خود در سال 98 داشته که توسعه زیرساخت های ویژه و مختص قشر جانباز و معلول را می توان از جمله کارهای شاخص این هیات پر تلاش استان قم نام برد.

وی ابراز کرد: رشد و توسعه زیر ساخت های جدید همچون سالن تیراندازی و استخر مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد فرصت خوبی را برای رشته های ورزشی تحت نظر هیات ورزش جانبازان و معلولین ایجاد خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: ارتباط مناسب با سایر دستگاه های مرتبط در جهت جذب حمایت های لازم می بایست در دستور کار هیات باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: شناسایی و بهره مندی معلولین وجانبازان خانه نشین در سطح استان باید صورت پذیرد و زمینه و بستر لازم برای ورود این عزیزان به عرصه ورزش همگانی و در ادامه به ورزش قهرمانی ایجاد شود.

منعم با تقدیر از شفاف بودن مباحث مالی هیات ورزش جانبازان و معلولین گفت: انتظار داریم کادر اجرایی هیات ورزش جانبازان و معلولین به گونه ای برنامه ریزی داشته باشند که در آینده شاهد توسعه سایر رشته های تحت نظر این هیات باشیم.

وی با طرح این مطلب که باید به برگزاری مجمع سالیانه توجه ی ویژه ی داشت در سخنان خود اعلام کرد: با توجه به خارج شدن چند رشته از زیر مجموعه ی فدراسیون و هیات ورزش جانبازان و معلولین توجه به سایر رشته ها یک اولویت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز