مدیرکل ورزش و جوانان قم:

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به ورزش قم تخصیص یافت

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۸۲۱۲
۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به ورزش قم تخصیص یافت
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک‌های عامل و صندوق کارآفرین امید برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به ورزش استان به دلیل شیوع کرونا تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده تاکنون موافقت بانک‌های عامل استان با سه نوع وام برای کمک به ورزشکاران،‌ مربیان و ‌باشگاه‌های استان درگرفته شده است.

وی گفت: تاکنون ۱۷۰ باشگاه استان برای دریافت وام ۴۰ میلیون ریالی، ۱۹۰ مربی برای دریافت وام ۲۰ میلیون ریالی و ۱۲۰ باشگاه برای دریافت وام ۱۵۰ میلیون ریالی تسهیلات صندوق کارآفرینی امید معرفی‌شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم ادامه داد: ثبت‌نام باشگاه‌ها برای دریافت تسهیلات وزارت ورزش و جوانان به باشگاه‌ها آغازشده است که در گام اول باشگاه‌های بیمه‌شده استان در این سامانه ثبت‌نام کردند که قرار است این تسهیلات از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شود.

منعم افزود: شرط ثبت‌نام برای دریافت این وام،‌ داشتن بیمه اعضای باشگاه بوده است که با توجه به اینکه اکثر باشگاه‌ها فاقد این شرایط بودند، امکان ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات را نداشتند که با تفاهم‌نامه‌ای که در روزهای اخیر میان وزارت ورزش و وزارت کار اتفاق افتاده، ‌این محدودیت نیز برداشته‌شده است و برای تمام باشگاه‌های استان امکان ثبت‌نام و بهره‌برداری از این تسهیلات فراهم‌شده است.

وی ادامه داد: باشگاه‌های خصوصی همانند اماکن ورزشی دولتی از ابتدای اسفندماه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده و متاسفانه این بخش نیز همانند سایر اصناف و بخش‌های جامعه ازنظر اقتصادی دچار ضررهای زیادی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم با تقدیر از همراهی باشگاه‌های ورزشی استان برای اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا افزود: این اداره کل نیز تمام تلاش خود را برای حمایت از باشگاه‌داران به‌منظور جبران بخشی از آسیب‌های مالی دوران شیوع کرونا به کار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز