تاکید استاندار قم بر ضرورت اثربخشی برنامه‌های اوقات فراغت

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۲۰۵۹
تاکید استاندار قم بر ضرورت اثربخشی برنامه‌های اوقات فراغت
استاندار قم، برضرورت برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و اثربخشی برنامه‌های آموزشی و پرورشی توسط آموزش و پرورش استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سالن کرامت استانداری، غنی سازی اوقات فراغت و اثربخشی برنامه های آموزشی و پرورشی در این دوران را بسیار مهم برشمرد.

وی با تاکید برنامه محوری در این راستا خاطرنشان کرد: باید اعمال نظارت های لازم از سوی آموزش و پرورش استان با جدیت دنبال شود.

استاندر قم با اشاره به شرایط خاص جهان در مواجهه با کرونا اظهار داشت: امروز کنترل این بیماری در اولویت برنامه های دولت هاست.

سرمست با بیان این‌که در چنین فضایی اعمال محدودیت ها در حوزه های گوناگون در دستور کار است، افزود: در وزارت آموزش و پرورش نیز ارائه آموزش ها به صورت غیرحضوری و کاهش مراجعات دانش آموزان از بهار امسال مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که باید تمام برنامه ریزی ها بر اساس اصل آموزش غیرحضوری تدوین شوند، ادامه داد: دبیران باید ضمن مجهز شدن به زیرساخت های سخت افزاری، مهارت های لازم در راستای ارائه آموزش غیرحضوری را کسب کنند.

وی طرح های آموزش و پرورش را در اولویت مدیریت استان قم برشمرد و گفت: دولت نیز اهتمام ویژه ای به برقراری امر آموزش در شرایط کرونا داشته و بسترهای لازم در راستای محقق شدن آن را نیز فراهم کرده است.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود تصمیم سازی در جلسات کمیته های کارشناسی پیش از بررسی طرح ها در جلسه‌های ستادی را ضروری دانست و تصریح کرد: در صورتی که تصمیمات مبنای کارشناسی داشته باشند، می توانیم در حضور رسانه ها و مردم پاسخگو باشیم.

نظر شما