تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۴۷۷۳
تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
مدیر منطقه پنج قم گفت: تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی‌عصر(عج) در این منطقه یکی از پروژه‌های مهم است که به زودی، طبقه سوم قابل تردد خواهد بود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع حضرت ولیعصر(عج)، اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی‌عصر(عج) در این منطقه یکی از پروژه‌های مهم است که تا شهریورماه، طبقه سوم آن قابل تردد خواهد بود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

اقبالیان تصریح کرد: در بحث آسفالت معابر و شوارع نیز نهضت آسفالت شروع‌شده و در تلاشیم سطح معابر اصلی و فرعی را آسفالت کنیم، در این خصوص از شهروندان تقاضا داریم وقتی شرکت‌های همکار در بحث آب و برق و خدمات فراخوانی اعلام می‌کنند، آن را تعیین تکلیف نمایند تا بعد از آسفالت و با حفاری، هزینه سنگین در روکش آسفالت مجدد متحمل نشویم، آسفالت دارای هزینه بسیار سنگینی است که با میزان اخذ عوارض تناسبی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات دیگر در منطقه ۵ پیاده‌روسازی است، عنوان کرد: انتهای خیابان کلهری محل تجمع صنف مبلمان و صنایع چوب است که از تمامی ایران صنعت چوب در این منطقه معامله انجام می‌دهند و در پیاده‌روسازی نیز اقداماتی در دست اجرا قرار گرفته است.

مدیر منطقه پنج قم یادآور شد: تاکنون یک میلیارد تومان برای پیاده‌روسازی و مبلمان شهری در این منطقه هزینه شده است و در بلوار شهید دل آذر سال قبل نیز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بدنه بلوار هزینه شد تا آن را ارتقاء بخشیم که در ارزش‌افزوده تأثیر دارد و تقاضا داریم مردم و کسبه در نگهداری معابر و صیانت از بیت‌المال توجه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز