قدردانی امیرآبادی از دولت

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۴۸۷۲
قدردانی امیرآبادی از دولت
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این وضعیت کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه، اداره کشور کاری هنرمندانه بوده و در حال حاضر روحیه جهادی و انقلابی دولتمردان، راهگشای عبور از بحران‌هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در آئین رونمایی از پروژه ها و طرح‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان  اظهار داشت: سازمان هلال احمر مرز و رنگ و پوست نمی شناسد و تلاش‌های انشان دوستانه‌ای در داخل و خارج از کشور دارد، این تلاش در مکتب و اعتقادات ما اجری مضاعف دارد.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: قم مرکز انقلاب اسلامی است و به دلیل وجود حرم مطهر و جمکران و زائر پذیری باید پایگاهها و امداد هوایی آن تقویت شود، به ویژه وقتی چندین میلیون خودرو از قم عبور می‌کند باید نگاه ویژه‌ای به راههای مواصلاتی آن داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر با کمترین دریافتی و داوطلبانه در عرصه خدمت حاضرند و با اخلاص و جانفشانی در مواجهه با حوادث و بحران‌ها تلاش می‌کنند، ما آماده ایم در مجلس به جمعیت هلال احمر در سطح کلان کمک ویژه‌ای انجام دهیم.

امیرآبادی بیان کرد: از دکتر همتی تقاضا داشتیم، پاداشی را برای خدمات گسترده نیروهای امدادی و خدوم هلال احمر در نظر بگیرند که با این امر موافقت شد، همچنین امیدواریم با پیگیری لازم بیمارستان هلال احمر نیز به نتیجه برسد و از ظرفیت خیرین نیز استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این وضعیت کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه، اداره کشور کاری هنرمندانه بوده و در حال حاضر روحیه جهادی و انقلابی دولتمردان، راهگشای عبور از بحران‌هاست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محدودیت‌های مالی در دولت به ویژه به علت عدم فروش نفت قابل توجه است و علی‌رغم مشکلات تاکنون حقوق و مزایای کارکنان دولت تاخیر نداشته و پروژه های عمرانی انجام می‌شود.

وی گفت: وجود خیرین در قم، نعمت و برکت است و در جریان کرونا دو ستاد فعال شامل مجمع خیرین سلامت و قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(ع)  در کنار هم فعال بودند و خدمات زیادی انجام دادند، به طوری که قرارگاه کریمه اهل بیت(ع)، بیش از 9 میلیارد تومان جمع‌آوری کرد و به بسیاری از اقشار ضعیف، کمک‌های خوبی انجام شد.

امیرآبادی افزود: مجمع خیرین سلامت در تهیه اقلام بیمارستانی و اورژانس و آی سی یو کارهای بزرگی انجام دادند و دستگاههای مجهزی خریداری شد و با وجود اینکه اکثر خیرین که از تولیدکنندگان بودند خودشان دچار مشکلاتی بودند اما دست از کار خیر برنداشتند و با همه توان کمک کردند.

وی تصریح کرد: این کمک‌های مردمی از 1000 تا 1 میلیارد و 600 میلیون تومان بود و همچنان نیز ادامه دارد و در تلاش‌اند در شرایط فعلی، افراد بیشتری را مورد حمایت قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز