امروز رخ داد؛

افتتاح نخستین خط تولید تخصصی قرص‌های جوشان کشور در قم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۶۰۷۹
افتتاح نخستین خط تولید تخصصی قرص‌های جوشان کشور در قم
نخستین خط تولید تخصصی قرص جوشان کشور در قم طی مراسمی توسط دکتر سرمست استاندار قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم امروز با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه ضمن افتتاح خط تولید یک شرکت سلامت‌محور در تولید قرص‌های جوشان، از دو واحد تولید تجهیزات ساختمانی و محصولات شیمیایی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و ظرفیت‌های تولیدی این سه واحد صنعتی قرار گرفت.

وی در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین خط تولیدی تخصصی قرص‌های جوشان در ایران افتتاح شد، اظهار کرد: این شرکت یک واحد تولیدی سلامت‌محور در تولید انواع قرص جوشان و به‌صورت تخصصی در ایران بوده که در این ایام، با تولید محصولات موردنیاز شهروندان در ارتباط است.

استاندار قم با اشاره به بازدید خود از واحد تولیدی تجهیزات ساختمانی و تولیدکننده داربست‌های مورد نیاز در این صنعت، ابتکار و خلاقیت در این واحد صنعتی را مورد توجه قرار داد و افزود: به‌طورکلی با استفاده از ابتکار عمل و استفاده صحیح از قابلیت‌های اقتصادی، توسعه دست‌یافتنی است.

سرمست همچنین بازدید از واحد شیمیایی تولیدکننده محصولات بهداشتی را نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه در قم از نعمت دریاچه نمک برخوردار هستیم وجود این کارخانه در جوار دریاچه می‌تواند فعالیت‌های آن را توسعه داده و به ایجاد ارزش افزوده مناسب از منابع بومی کمک کند.

وی با اشاره به برخی مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی از جمله زمین مناسب، یادآور شد: در رابطه با تسهیلات در گردش نیز بانک‌های عامل، قول مساعد دادند که مشکل خاصی در روند اخذ وام وجود ندارد.

استاندار قم  تأکید کرد: در این وضعیت اقتصادی و با وجود مشکلاتی که وجود دارد، مسؤولان و مدیران پشتیبان تولید و رفع موانع باشند.

 

نظر شما