ذبح دام عید قربان تنها در دو کشتارگاه قم انجام می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۷۰۶۵
ذبح دام عید قربان تنها در دو کشتارگاه قم انجام می‌شود
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از مصوبه جلسه ستاد بحران استان قم برای عدم برپایی جایگاه های عرضه و ذبح دام در سطح شهر و ذبح دام تنها در دو کشتارگاه قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به تصمیم قبلی مبنی بر برپایی ۱۰ جایگاه عرضه و چهار جایگاه ذبح دام به جز کشتارگاه شهر قم در عید قربان اظهار داشت: این تصمیم بر اساس نیاز شهر و با مصوبه ستاد بحران استان قم صورت گرفته بود.

وی افزود: در جلسه روز چهارشنبه مصوب شده که کشتارگاه صنعتی قم و کشتارگاه پرتو از ۶ صبح تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد در این زمینه خدمات ارائه دهند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه سال گذشته نزدیک ۶۰۰ ذبح در چهار ایستگاه شهرداری و سه هزار ذبح در کشتارگاه انجام شده بود ادامه داد: تصمیم قبلی بر این مبنا بود که تجمع صورت نگیرد اما نامه‌ای از سازمان دامپزشکی کشور آمده بود که استقرار جایگاه‌های ذبح و عرضه دام در سطح شهر را منتفی کرد.

وی با ابراز نگرانی از تجمع مردم در کشتارگاه قم با توجه به دور بودن مسافت کشتارگاه پرتو گفت: باید در ایام عید سعید قربان مراقب باشیم که مردم در نبود جایگاه‌های عرضه به صورت غیر مجاز عرضه و ذبح دام را در خانه‌ها و محلات شهر انجام ندهند.

میرهادی اظهار کرد: شهرداری قم بنرهایی برای اطلاع‌رسانی به مردم تهیه کرده که در جایگاه‌های اطلاع‌رسانی شده قبلی نصب خواهد شد. در این بنرها از مردم می‌خواهیم که به کشتارگاه شهر برای خرید و ذبح دام مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز