برگزاری هرگونه مراسم در قم ممنوع است

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۷۰۶۹
برگزاری هرگونه مراسم در قم ممنوع است
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تصمیم مشخصی در خصوص نماز عید سعید قربان به استان ابلاغ نشده و تصمیمات در این زمینه در اطلاعیه های بعدی اعلام می شود و فعلا طبق تصمیم یکپارچه کشوری در استان هایی که وضعیت سفید ندارند برگزاری هرگونه مراسم ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بیژن سلیمان پور با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم دعای عرفه و عید قربان در قم اظهار کرد: براساس اعلام نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تصمیمات کمیته امنیتی و انتظامی زیرمجموعه ستاد مدیریت کرونا که به استان ها ابلاغ شد، با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، برگزاری مراسم دعای عرفه و عید سعید قربان تنها در استان هایی که وضعیت سفید دارند امکان پذیر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت استان قم در هفته اخیر به وضعیت هشدار رسیده است در این استان نیز برنامه ای برگزار نمی شود.

وی به شهروندان توصیه کرد تا برنامه های رسانه ملی و فضای مجازی را در این روزها دنبال کنند و گفت: امیدواریم با کمک شهروندان بتوانیم بر این مشکل و بیماری پیروز شویم.

سلیمان پور گفت: هنوز تصمیم مشخصی در خصوص نماز عید سعید قربان به استان ابلاغ نشده و تصمیمات در این زمینه در اطلاعیه های بعدی اعلام می شود و فعلا طبق تصمیم یکپارچه کشوری در استان هایی که وضعیت سفید ندارند برگزاری هرگونه مراسم ممنوع است.

وی بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم که رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته تا بتوانیم از آسیب دیدن مردم در این شرایط جلوگیری کنیم.

 

نظر شما