استاندار قم:

سرانه فضاهای ورزشی قم ارتقا پیدا کند

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۷۳۱۰
سرانه فضاهای ورزشی قم ارتقا پیدا کند
استاندار قم با تاکید بر ضرورت ارتقا سرانه فضاهای ورزشی این استان گفت: ظرفیت های قانونی برای افزایش سرانه فضاهای ورزشی قم مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم طی سخنانی با اشاره به کمبود سرانه فضاهای ورزشی استان نسبت به میانگین کشوری اظهار داشت: بخشی از این کمبودها ناشی از عقب ماندگی تاریخی قم در بحث توسعه است، با این وجود باید برای ارتقا فضاهای ورزشی استان برنامه ریزی شود.

وی  استفاده از ماده ۲۷ قانون الحاق را یکی از ظرفیت ها برای توسعه ی فضاهای ورزشی دانست و گفت: مولدسازی اموال دولتی نیز از دیگر ظرفیت های فعال سازی اعتبارها برای جبران این کمبود به شمار می آید.

سرمست با بیان اینکه در حوزه بانوان کمبود جدی در فضاهای ورزشی داریم، تمرکز بیشتر در حوزه زیرساخت های ورزشی بانوان را ضروری دانست و افزود: ظرفیت عظیم خیران قم باید در جهت اهداف مدیریت استان در راستای سلامت و نشاط مردم مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قم همچنین طرح نیمه تمام سالن ۴۵۰۰ نفری شهرک پردیسان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: باید در جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان برای این طرح چاره اندیشی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعال شدن کارگروه مولدسازی اموال منقول و غیرمنقول دستگاه های دولتی، بر خوداظهاری دستگاه های دولتی و شهرداری ها در راستای معرفی اموال مازاد تاکید کرد و گفت: پایبند نبودن مدیران به این مهم تخلف محسوب می شود.

استاندار قم تاکید کرد: طرح های نیمه تمام دستگاه های دولتی نیز مشخص شوند تا از این ظرفیت برای تکمیل آنها استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز