عکاسان خبری استان قم توسط سازمان انجمن عکس بسیج هنرمندان تقدیر شدند

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۱۳۹۹
عکاسان خبری استان قم توسط سازمان انجمن عکس بسیج هنرمندان تقدیر شدند
آیین تجلیل از عکاسان خبری استان قم به همت سازمان انجمن عکس بسیج هنرمندان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر حسامی نژاد گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و میلاد امام هادی(ع) و همچنین هفته خبرنگار، انجمن عکس بسیج استان قم برای نخستین بار از عکاسان خبری فعال استان تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم افزود: همواره در آستانه روز خبرنگار و ایامی که از خبرنگاران تقدیر می‌شود توجه کمتری به عکاسان خبری می‌شود و در مراسم‌های تقدیر که از سوی ادارات برگزار میشود، کمتر مورد توجه هستند.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم بیان کرد: با توجه به اینکه در زمینهٔ عکاسی خبری فعالیت دارم و این موضوع را درک کرده‌ام با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از عکاسان فعال استان تقدیر شد.

حسامی نژاد عنوان کرد: این مراسم با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سید محمدحسن یزدی نژاد مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم، ابراهیم سلیمانی رئیس انجمن عکاسان قم ، محمدجواد محرابی معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم  و عکاسان خبری استان در دهکده تفریحی مجلل برگزار شد و هدیه نقدی و قاب عکسی زیبا از حرم امیرالمؤمنین(ع) تقدیم عکاسان شد.

وی با اشاره به برنامه‌های انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم بیان کرد: دهه کرامت نمایشگاه عکسی با عنوان "نشان ارادت" برپا کردیم که عکاسان خبری قم حضوری فعال در آن نمایشگاه داشتند.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم ادامه داد: اتحاد بسیار خوبی میان عکاسان استان قم شکل‌ گرفته است که در همه برنامه‌ها یک دل و یک‌صدا شده‌اند که الگوی بسیار خوبی برای استان‌های دیگر است.

حسامی نژاد گفت: پس از استان تهران، استان قم شاهد برگزاری بیشترین برنامه و مراسم‌های خبری است و عکاسان خبری قم نقش بسیار مؤثری در نمایش این اتفاقات خبری دارند، همچنین مسئولین و وزیران آخر هفته به شهر مقدس قم و دیدار مراجع می‌آیند که گزارش‌های تصویری آن توسط عکاسان زحمت‌کش قمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: وجود بارگاه کریمه اهل‌بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران و بناهای تاریخی سبب شده که عکاسان خبری قم بیشتری گزارش‌های تصویری را در خبرگزاری‌های کشور داشته باشند.

حسامی نژاد که خود از عکاسان پیشکسوت خبری قم میباشد ادامه داد: حضور بیشترین عکاس خبری در قم بعد از تهران ، وظیفه مدیران استان را در حمایت از این اهالی رسانه که با هزینه های میلیونی با خرید تجهیزات حرفه ای به عشق انعکاس اخبار مراجع و اماکن متبرکه قم میپردازند، سخت تر میکند

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر از عکاسان استان با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی  و به همت دهکده تفریحی مجلل، دفتر آیت‌الله سیستانی در قم، بسیج هنرمندان استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز