مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خبر داد

برگزاری بیش از ۴۰ جُنگ‌ شادمانی در دهه ولایت

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۱۹۰۶
برگزاری بیش از ۴۰ جُنگ‌ شادمانی در دهه ولایت
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: بیش از ۴۰ جُنگ‌ شادمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه ولایت در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: شهرداری قم از ابتدای شیوع کرونا با دو هدف رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان و ایجاد آرامش در خانواده و ماندن در خانه برنامه‌های خود را آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم افزود: بخشی از تلاش شهرداری در واحدهای خدمت‌رسانی و تبلیغات شهری و تذکرات بهداشتی و راه اندازی مشاوره خانواده توسط فرهنگسرای جوان و دوره‌های خانواده محور به صورت مجازی و برنامه اینترنتی در قالب توصیه‌های روانپزشکی و دینی و ابتم های نمایشی بود.

مقیمی تصریح کرد: دو جشنواره ناخوانده مهمان و قرار بندگی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان و مهر دخت در ایام کرامت و برنامه‌هایی در جهت ماندن در خانه برگزار شد.

وی بیان کرد: اجرای سرودهای خیابانی و برگزاری جُنگ‌های شادمانی در مجتمع مسکونی و طراحی نمایش عروسکی در خیابان‌ها و تولید کلیپ از خبرنگاران و پزشکان و مدافعان سلامت نیز از دیگر برنامه‌ها در این ایام به شمار می‌رفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اجرای جُنگ‌ شادمانی همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، کار بسیار سختی است و در ایام ولایت ۴۰ جُنگ‌ شادمانی در قم با موضوعات مختلف طراحی و اجرا شد که در آن علاوه بر بزرگداشت ایام از قربان تا غدیر، توصیه‌های بهداشتی به شهروندان ارائه شد.

مقیمی عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی در فضای مجازی در قالب‌های هنری و انیمنشن و فیلم از طرف هنرمندان قمی تولید می‌شود که تعدادی از آثار مورد حمایت قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در قم، هنرمندان زیادی در زمینه مقابله با کرونا به تولید محتوا و آثار پرداختند اما حمایت چندانی از سوی دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد، شهرداری قم در حد بضاعت در تلاش است تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود، اما باید تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها در حمایت از هنرمندان به میدان بیایند تا بتوان با بهره‌گیری از هنر در مقابله با کرونا موفق شد.

نظر شما
پرونده ویژه