معاون آموزش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم:

پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی طلوع مهر/ایجاد بستر زیرساختی مناسب برای برگزاری کلاس های ‌آنلاین

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۴۰۶۶
پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی طلوع مهر/ایجاد بستر زیرساختی مناسب برای برگزاری کلاس های ‌آنلاین
معاون آموزش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم گفت: یکی از اقدامات ایجاد بستر مناسب بود که برای ارتقا پهنای باند موسسه کوشیده و حتی برای برخی از دانشجویان نیز اینترنت رایگان فراهم کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی جوانعلی آذر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته این موسسه در راستای گسترش مسائل آموزشی در ایام کرونا گفت: گسترش و توجه به فعالیت آموزش مجازی در دستور کار این مجموعه قرار گرفت و از همان ابتدا در راستای فعالیت های آموزشی مجازی تلاش کرده و جزو اولین ها بودیم.

 

معاون آموزش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم گفت: به غیر از کلاس های عملی، تمامی کلاس ها با کیفیت عالی به صورت مجازی برگزار شد و حتی در ایام عید نوروز نیز با وجود تعطیلی، عقب ماندگی ها را جبران و اجازه ندادیم به درس دانشجویان خللی وارد شود.

 

وی با اشاره به شعار یادگیری تعطیل شدنی نیست گفت: این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده و حضور در فضای مجازی و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، تجربه ای نو و ارزشمند برای ما بود.

 

جوانعلی آذر به بهره گیری از نظر اساتید و دانشجویان اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقای کار، خرد جمعی را سرلوحه کار خود قرار دادیم و با ارزیابی و ارزشیابی صورت گرفته، نواقص را برطرف و روز به روز در ارائه کیفی کارها کوشیدیم.

 

معاون آموزش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم گفت: یکی از اقدامات ایجاد بستر مناسب بود که برای ارتقا پهنای باند موسسه کوشیده و حتی برای برخی از دانشجویان نیز اینترنت رایگان فراهم کردیم.

 

جوانعلی آذر با اشاره به ارتقا امنیت آموزش مجازی گفت: برای تک تک دانشجویان پنل مخصوص تعریف کرده و تمامی آن چیزی که در فضای حقیقی وجود داشت را در فضای مجازی برای دانشجویان فراهم کردیم.

 

وی گفت: یکی از تلاش های ما ایجاد فضای مناسب در کلاس های مجازی بود تا بتوانیم فضای سرد و بی روح کلاس های مجازی را بشکنیم که در این راستا نیز فضاسازی انجام و مطالبی که قرار بود دانشجویان بدانند را در بک گراند قرار دادیم.

 

معاون آموزش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم با اشاره به چالش هایی که در مورد کنکور مطرح می شود گفت: آنقدر در این خصوص چالش نداریم اما خود خیلی درگیر آن هستند، اما ما آزمون مجازی را برگزار کردیم و از اساتید نظرسنجی کردیم تا آزمون مجازی به چه شکل برگزار شود.

 

جوانعلی آذر گفت: 90 درصد از درس ها را با چهار روش و مدل آزمون برگزار کردیم و تنها 10 درصد آزمون های موسسه به صورت حضوری بود.

 

وی با اشاره به اقدمات صورت گرفته این موسسه آموزش عالی در راستای آموزش مجازی گفت: همین امر موجب شد تا میزبانی تمام دانشگاه های غیر انتفاعی کشور را به موسسه طلوع مهر دهند که با حضور معاون وزیر علوم و تمامی روسای موسسات آموزش عالی به صورت مجازی برگزار شد.

 

معاون آموزش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم با اشاره به برنامه ریزی برای ترم آینده گفت: برای ترم آینده نیز احتمالا 12 نمره برای پایان ترم بوده و 8 نمره نیز در طول ترم خواهیم داشت و از کلاس های ترم استفاده می کنیم.

 

نظر شما