دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دهه اول محرم در قم برگزار شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۲۵۲۸
دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دهه اول محرم در قم برگزار شد
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با اشاره به برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دهه اول محرم گفت: سومین مرحله رزمایش به‌زودی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ مهدی کبیری پور، برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در استان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بسیجیان و جهادگران با پشتیبانی سپاه استان سه مرحله رزمایش موفق را انجام دادند و توانستند بسته‌هایی را با کمک خیرین و مقادیری نیز به‌صورت متمرکز تهیه و در بین نیازمندان توزیع کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با اشاره به برگزاری دوره دوم رزمایش گفت: مرحله نخست این رزمایش از ابتدای دهه ولایت و امامت در محلات به‌صورت غیرمتمرکز انجام‌شده است، در این مرحله سهم سپاه قم به‌صورت متمرکز سه هزار بسته معیشتی بوده که تعداد زیادی نیز توسط خود محلات، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج تهیه و به دست نیازمندان رسید.

وی با اشاره به  برگزاری دومین دوره مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دهه اول محرم ابراز کرد: مرحله سوم نیز در دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود که به اربعین حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش و شهادت امام رضا(ع) ختم می‌شود.

کبیری پور با بیان اینکه نقش اصلی و تأثیرگذار در این عرصه را بسیجیان و خیرین ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: خیرینی که در محلات گمنام هستند سهم بیشتری در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم در پایان با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی و ساخت مسکن محرومان گفت:تعمیر و مرمت 500 واحد مسکونی در شهر و روستای استان قم برنامه‌ریزی شده که انجام شود، بعد از انجام برآوردها نسبت به تهیه مصالح با کمک خیرین اقدام خواهیم کرد و در یک بازه زمانی کار مرمت توسط گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز