توزیع ۱۲۰ هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر قم

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۷۱۱۷
توزیع ۱۲۰ هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر قم
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: از ابتدای سال تا کنون 120 هزار تن آسفالت در سطح شهر قم توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به توزیع ۱۲۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر قم از ابتدای امسال، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کروناو تعطیلی یک و ماه و نیم ابتدایی سال تلاش بسیاری کردیم تا خودمان را به برنامه امسال برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی برای توزیع این مقدار آسفالت در معابر شهری، افزود: سال گذشته مناقصه ای انجام شد و خرید قیر مورد نیاز امسال شهرداری انجام شد البته اگر قرار باشد فراتر از ردیف بودجه انجام دهیم باید دوباره خرید کنیم.

به گفته حلوایی زاده برای امسال توزیع ۲۳۰ هزار تن آسفالت در معابر پیش بینی شده اما دست اندرکاران تلاش می‌کنند این عدد به ۲۵۰ هزار تن برسد.

وی افزود: ۲۵۰ هزار تن یعنی چیزی حدود دو میلیون متر مربع که وسعت عظیمی در شهر را زیر پوشش میگیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم به برنامه‌ریزی برای توزیع این آسفالت در مناطق هشتگانه شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: در این وسعت کار ممکن است چند اشتباه کوچک هم انجام شود اما عمدتا نظارت خوبی بر توزیع درست این آسفالت صورت میگیرد.

حلوایی زاده با اشاره به اهمیت بهسازی معابر در پایداری روکش آسفالت، گفت: معابری که خرابی زیادی دارد بدون تعمیر دوباره آسفالت نمی‌شود.

وی ادامه داد: در معابر اصلی طرح دو یا سه لایه آسفالت است و باید انجام شود چرا که اگر این کار را انجام ندهیم لایه پایینی به زودی از بین می‌رود، اینکه گاهی مردم می‌گویند یک معبر مشکل زیادی نداشته و دوباره آسفالت شده از این نظر است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم به منطق توزیع آسفالت اشاره کرد و گفت: اولویت اول معابر اصلی است اما سعی کردیم در هر منطقه به معابر فرعی هم توجه داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز