۳۱۰ هزار مترمربع معابر منطقه ۴ از ابتدای سال آسفالت شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۸۲۲۲
۳۱۰ هزار مترمربع معابر منطقه ۴ از ابتدای سال آسفالت شد
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در 5 ماه نخست سال جاری بالغ‌بر 37 هزار تن آسفالت به مساحت 310 هزار مترمربع در شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی اصفهانیان مقدم، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در زمینه آسفالت معابر و شوارع سطح منطقه چهار قم، اظهار داشت: اقدامات خوبی در مورد آسفالت شبکه معابر منطقه ۴ انجام‌شده و در ۵ ماه نخست سال جاری بالغ‌بر ۳۷ هزار تن آسفالت به مساحت ۳۱۰ هزار مترمربع در شبکه معابر اصلی و فرعی از جمله شهرک ایثار و شهرک زین‌الدین و سالاریه و صفاشهر و بخشی از شهرک مهدیه توزیع شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت، در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی تردد بسیار مؤثر بوده است، ابراز کرد: در این زمینه در مناطق ۸ گانه رتبه نخست را در توزیع آسفالت به دست آورده‌ایم.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با تأکید بر اهمیت توزیع عادلانه آسفالت در معابر سطح منطقه، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسی و اولویت به انجام آسفالت می‌پردازیم و قبل از آسفالت نیز باید عملیات عمرانی شامل جدول‌گذاری به اتمام برسد.

اصفهانیان مقدم آخرین وضعیت احداث باغ پرندگان را موردتوجه قرار داد و افزود: احداث نخستین باغ پرندگان در مجموعه شهرداری منطقه چهار در بلوار شهید آوینی در دست اقدام است که عملیات احداث از سال ۹۵ آغاز شد و با توجه به تأکیدات شهردار و تخصیص اعتبارات لازم، این باغ پرندگان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: این باغ پرندگان در قسمت‌های مختلف طراحی‌شده و در مجموع ۱۲ هکتار شامل ۶ هکتار فضای سبز و ۶ هکتار فضای محصورشده ویژه پرندگان است و ۱۱ قفس به ابعاد ۲۰ و ۸۰ و ۱۰۰ مترمربع برای بیش از ۱۰۰ گونه پرندگان از ۳۵۰۰ تا ۴ هزار پرنده طراحی‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: باغ پرندگان مجموعه کاملی برای گردشگری است و در آن برکه و آب‌نمایی به طول ۶۰۰ متر برای پرندگان آبزی طراحی‌شده و برای تسهیل مراجعه زائرین نیز کافی شاپ و مسیرهای پیاده‌روی و سالن پذیرایی و قسمت‌هایی برای عکاس‌خانه در نظر گرفته‌ایم که با اعتباری بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان به اتمام می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز