جشنواره رسانه ای «شهر ما» تمدید شد

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۱۶۸۳
جشنواره رسانه ای «شهر ما» تمدید شد
مهلت شرکت در نخستین جشنواره رسانه ای «شهر ما» شهرداری قم تا 15 مهر ماه 1399 تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نخستین دوره این جشنواره از تیر ماه سال جاری با رونمایی از پوستر جشنواره و برپایی نشست خبری و بر اساس اسناد بالادستی شهرداری قم آغاز به کار کرد تا اهدافی مانند شناخت بهتر و عمیق ‌تر از تولیدات و محصولات رسانه ‌ای مختلف مرتبط با مدیریت شهری در گستره استانی و سراسری را دنبال کند.

جشنواره رسانه ای «شهر ما» همچنین به دنبال آن است تا بانک اطلاعاتی جامعی از اصحاب خبر و رسانه فعال در حوزه مدیریت شهری فراهم آورد تا بتوان از این ظرفیت در مدیریت و مأموریت های مجموعه شهرداری کلانشهر قم بهره بُرد.

این جشنواره در پنج بخش تولیدات متن محور، تولیدات تصویری، تولیدات دیداری و شنیداری، تولیدات علمی و همچنین بخش ویژه «رسانه های شهروندی در فضای مجازی» پذیرای آثار اصحاب علم و رسانه و فرهنگ است.

موضوعات تخصصی «حکمرانی و مدیریت اسلامی در شهر»، «هویت و کالبد شهر»، «برنامه ‌محوری در راستای ارتقای کیفیت زندگی»، «عمران و آبادانی»، «ترافیک و حمل و نقل»، «محیط زیست شهری» و «شهر هوشمند» و همچنین موضوعات عمومی «مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری»، «شهر و سبک زندگی شهروندان» و «جهانشهر» از جمله موضوعات مطرح شده برای این جشنواره است.

جشنواره رسانه ای «شهر ما» در عین حال عناوین «روز قم»، «زوایای خاموش مدیریت شهری در افکار عمومی» و «کرونا در شهر» را به عنوان موضوعات ویژه خود معرفی کرده است.

مخاطبان می توانند آثار خود را از مسیر نشانی اینترنتی www.qom.ir/mfs و تا 15 مهر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند.

داوری آثار ارسالی تا پایان مهر ماه و اختتامیه و اعلام برگزیدگان همزمان با روز قم، 19 آبان ماه و مصادف با سالروز ورود حضرت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) به عُش آل محمد (ص) خواهد بود.

 

نظر شما