۹ سایت BTS روستایی و مراکز مخابراتی در قم به فیبر نوری متصل شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۴۱۱۳
۹ سایت BTS روستایی و مراکز مخابراتی در قم به فیبر نوری متصل شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به توسعه ۷۵ درصدی فیبر نوری روستایی در این استان گفت: ۹ سایت BTS روستایی و مراکز مخابراتی به فیبر نوری متصل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا موسوی در جلسه مشترک با محمدرضا شریفی بخشدار شهر کهک و اعضای شورای شهر ضمن اشاره به وظایف اداره کل متبوع خود در استان گفت: با توجه به پایش های به عمل آمده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وضعیت پوشش ارتباطات در استان و روستاهای تابعه در حد مطلوب بوده و با توجه به توسعه زیرساختی های ارتباطی نظیر فیبر نوری روستایی و افزایش سایت های تلفن همراه از وضعیت بهتری نیز برخوردار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به زیرساخت های مناسب ارتباطی در بخش کهک و سایر بخش های استان کلیه مدارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و با این امکان به مدت ۲ سال از خدمات اینترنت رایگان بهره مند خواهند شد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فیبر نوری روستایی اشاره کرد و افزود: با توجه به توسعه ۷۵ درصدی فیبر نوری روستایی تاکنون تعداد ۹ سایت تلفن همراه روستایی و مراکز مخابراتی به فیبر نوری متصل شده اند.

وی یادآدور شد: متقاضیان تلفن ثابت در روستاها می توانند تقاضای خود را در سایت TCI.IR ثبت کنند.

موسوی همچنین تصریح کرد: نگهداری شبکه تلفن ثابت و رفع خرابی های آن به عهده مخابرات منطقه است و از سوی پیمانکاران آن شرکت برای رفع مشکل های تلفن های ثابت منصوبه اقدام خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات قم در خصوص دستگاه های ATM نصب شده در روستاها نیز گفت: دستگاه های خود پرداز روستاها با کیفیت مطلوب در حال سرویس دهی می باشند ضمنا به زودی ۲ دستگاه خود پرداز جدید در دو روستای بخش کهک نصب خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز